Przygody Reemusa 2

Gra Przygody Reemusa 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Przygody Reemusa 2 wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 74781
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Natalia_909_

18 lipca 2013, 15:15

fajna :)

Avatar Majki272

5 listopada 2011, 09:31

latający kot na końcu zje myszke

Avatar PPKN4477

11 października 2011, 16:02

10/10

Avatar PPKN4477

11 października 2011, 15:24

Fajna szczególnie dla tych którzy lubią ogółem takie gry.

Avatar karol15

1 października 2011, 18:02

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy

Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.

Avatar karol15

1 października 2011, 18:01

***ioza

Avatar adam080899

23 kwietnia 2011, 21:34

Trochę trudne ale fajne !!!

Avatar adam080899

23 kwietnia 2011, 21:33

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy

Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.

Avatar helierna8

1 kwietnia 2011, 18:37

a piąta?

Avatar kamoko

24 stycznia 2011, 10:51

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar songetto

21 grudnia 2010, 16:27

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar baca15

22 listopada 2010, 17:38

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar norbertx21

25 lipca 2010, 15:55

10/10
Avatar

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem mysz.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem mysz.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar ninja13000

3 lipca 2010, 17:07

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC kopja

Avatar loli220

7 maja 2010, 12:25

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar Kenji

27 kwietnia 2010, 14:55

sd

Avatar grosiu99

8 lutego 2010, 20:12

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar zonar98

8 lutego 2010, 16:07

no nareszcie 2 a i 5/5 i do ulu polecam

Avatar zabujcaziomuw

8 lutego 2010, 14:37

hehe spoko gra

Avatar dark312

8 lutego 2010, 14:17

Nie mogę przejść 2 Screen

Avatar humaj23

13 grudnia 2009, 16:57

super 5/5 i do ulu

Avatar eryk1909

12 października 2009, 15:42

SUPER 5/5

Avatar kryst87

18 września 2009, 17:16

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.

Avatar maly_gook

28 lipca 2009, 08:50

super gra 5/5 a poza tym tu nie trzeba robić żeby polecieli na szczurze tylko mogą polecieć na ptaku

Avatar natalia9a

27 maja 2009, 20:38

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar Pyszczu

26 stycznia 2009, 15:47

super 5/5 i do ulu

Avatar patix002

23 stycznia 2009, 15:00

przeszłam daję 5/5

Avatar polo2

18 grudnia 2008, 14:05

super daje 100 \100

Avatar Kaszmina

17 grudnia 2008, 23:06

ciesze sie ze chociaz jedna osoba sie ze mna zgadza;)

Avatar pistolet

15 grudnia 2008, 16:31

zgadzam się z Kaszminą apozatym mikil niezgrywaj twardziela ty moronie

Avatar
Konto usunięte

14 grudnia 2008, 14:46

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy
Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar Pingeleon

14 grudnia 2008, 12:22

dobre zakonczenie 5/5 i do ulu

Avatar danielek14

12 grudnia 2008, 19:02

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy

skiba199 | dodano: 2008-12-11 19:20


Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było taki

Avatar kalis15

12 grudnia 2008, 17:12

zgadzam sie mikill po h u j a instrukcja!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar edzia_97

12 grudnia 2008, 16:48

Mikill: może niektórym instrukcja jest potrzebna!

Avatar Kaszmina

12 grudnia 2008, 10:45

Fajnie ze Wam sie przydala;)
Mikilll: wez se daj spokoj... jesli ludzie chca przejsc sami, to sobie przejda, a jak beda potrzebowali pomocy to zajrza do instrukcji... Ty nie musisz z niej korzystac...
poza tym przeciez nikt Ci nie kaze korzystac z instrukcji no nie?
I jeszcze jedno.. nie lubie jak kogos sie przezywa bez powodu, a Ty to robisz, no i zobacz na swoj komentarz, trzeci od dolu: czy to bylo takie super? i co z tego ze byles trzeci?..
Slow brak;(

Avatar naaatasza

11 grudnia 2008, 19:51

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy

Avatar naaatasza

11 grudnia 2008, 19:47

:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Avatar skiba199

11 grudnia 2008, 19:31

Scena piata:
1. kliknij worek z ziarnem, potem kure
2. teraz kliknij na przewijak od prania, potem najwieksza kure (taka bez pierza;p)
3. przychodzi wilk, kliknij pranie, potem sznurek który jest na ziarnie
4. teraz kliknij dzban jasniejszy, potem belke i drzwi

Scena szosta:
1. kliknij drzwi, kiedy się otworza znow kliknij żeby wejsc
2. kliknij miecz, potem ogien, mlot, uchwyt maszyny do ostrzenia
3. kliknij dzide, potem kliknij na maszynke ale tam gdzie jest miejsce żeby cos włożyć, taki uchwyt, jak już włożysz kliknij ostrze dzidy
4. kliknij miecz, maszynke, miecz i hak z lampa
5. gdy lampa spadnie kliknij kijek od dzidy, potem hak, znow kijek

Scena siodma:
1. znow jestes w pokoju z tym żyjącym miesem;) kliknij to czym się przyczepia do pajęczyny, potem to takie kolo na szafie obok drzwi
2. zrob tak żeby kolor czerwony był na gorze, obrazek orla na gorze w tym takim jakby polsloncu.
3. szafa się otwiera kliknij sznurek i znow sznurek

Scena osma:
1. kliknij rozowe pudelko na polce, gdy odsłoni on butelke kliknij ja.
2. na polce jest klatka z ptakiem, kliknij łyżkę zamykajaca klatke, potem ser i sloik z woda na wyższej polce.
3. pojawia się szczur, kliknij zolta a potem niebieska fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
4. urosna mu skrzydla. kliknij niebieska a potem czerwona fiolke, kliknij łyżkę, potem szczura.
KONIEC;) nie było takie trudne;p

Avatar skiba199

11 grudnia 2008, 19:20

Scena pierwsza:
1. z krzakow w dolnym lewym rogu wystaje ogon weza. Kliknij
2. po prawej od fioletowego stwora siedzącego na drzewie jest zielone cos. Kliknij, stworek tam przeskoczy.
3. kliknij na kulke na najdłuższym sznurku i szybko kliknij tez na weza.
4. znow na weza, obwiaze korzen ogonem. teraz kliknij na to zielone pod stworem.

Scena druga:
1.kliknij na ta pomaranczowa chusteczke ktora lezy pod dzwonkiem
2. Kliknij paleczke (tez pod dzwonkiem)
3. W studni masz zielony kamien, kliknij.
4. znow kliknij paleczke
5. kliknij kopczyk kolo drzewa, kliknij chustke na drzewie, kliknij kamien
6. kliknij chustke na drzewie, kliknij sznurek
7. jak "sie powiesi" to klikasz na niego znowu. stworek wlazi na gore

Scena trzecia:
1. kliknij rybke która wyskakuje wyzej.
2. kliknij roslinke
3. znow rybke która skacze wyzej. Roslina lapie rybe.
4. kliknij bohatera(tego niebieskiego stworka), kliknij najwieksza lilie, kliknij największy kiel w zielonej bulwie
5. kliknij lilie która jest teraz na kaminiu, lilia zawiaze się wokół kla, kliknij to, kliknij ogon ryby
6. na gorze kolo wiadra rosnie cos, kliknij to. Robaki przejda po rybie na roslinke, kiedy wiaderko się obniży kliknij je

Scena czwarta:
1. kliknij siekierke
2. kliknij lancuch na studni, znow na lancuch i jeszcze raz
3. kliknij siekierke i kilka razy drewno blokujące brame
4. kliknij kolo od wozu, potem metalowa rurke. Znow rurke, potem kolo i lancuch
5. kliknij kolo, brama się otworzy

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Kolejna cześć baśniowych przygód Reemusa. Wysil szare komórki, by pokonać kolejne przeszkody jakie staną na drodze naszym bohaterom.

Sterowanie

Myszka
Aby zacząć klikamy: Let the adventure begin w prawym, dolnym rogu

Podobne gry

Hity z naszych gier