Kolonie na Marsie

Zagrań: 34098
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar dawid512

23 lipca 2018, 23:22

jak zdobywać science?

Avatar wixzator

Edytowano - 10 kwietnia 2016, 12:38

dla tych którzy nie wiedzą w lewym górnym jest przyśpieszenie i jest hotkey na f to tego

Avatar piotrop20

25 sierpnia 2016, 13:26

@wixzator: w lewym górnym jest menu

Avatar Maks2603

14 maja 2013, 22:17

Słyszałem ze szukają ochotników na misję na Marsa, prawdopodobnie ju nigdy nie wrócą na Ziemię.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar KingsMax

14 marca 2015, 21:50

@lol11222: Nie napisałem że porównuję do księżyca, napisałem tylko ze to troszkę dalej.

Avatar lol11222

15 marca 2015, 09:35

@KingsMax: ale od księżyca

Avatar koko2

1 sierpnia 2014, 10:28

jak zdobyc luci

Avatar piotrop20

6 lutego 2015, 11:08

@koko2: trzeba ich kupić

Avatar kubus854

12 grudnia 2014, 20:56

nie wrócą chyba że technika pójdzie szybko naprzód

Avatar fajny123

16 czerwca 2014, 14:54

ja jadę na kolonie 12lipca

Avatar matik711matik

28 maja 2014, 16:06

genialna 10000000000/10000000000 i do ulu XD

Avatar lol11222

Edytowano - 16 lutego 2014, 20:47

2w495sd03j;75/-324dsf3er XD

Avatar masterpredator124

4 czerwca 2015, 15:11

@lol11222: nope.avi

Avatar lol11222

4 czerwca 2015, 17:13

@masterpredator124: chyba brat dobrał mi się do konta...

Avatar siwy26

Edytowano - 22 czerwca 2013, 08:03

100000000/10 i do ulu

Avatar lol11222

21 czerwca 2013, 21:26

1000/1000 i do ulu

Avatar jestempolakiem

10 czerwca 2013, 16:27

typowo strategiczna gra 4/5

Avatar MIKI43312

18 maja 2013, 19:52

gra 100/100 i do pszczółek

Avatar millwoukee34

18 maja 2013, 16:45

jak zrobić coś co robi jedzenie?

Avatar gulasz88

31 maja 2013, 11:40

@millwoukee34: czy na serio tak trudno nie pomijać samouczka?

Avatar Michczech

2 lipca 2013, 11:55

@gulasz88: Dla nie których trudno :D

Avatar Malol23

5 lipca 2013, 21:08

@Michczech: Niektórych- serio, w podstawówce można czegoś się nauczyć. Choć NIEKTÓRZY wolą nie.

Avatar zrytadyskietka1

15 maja 2013, 17:29

Jak niszczyć kable

Avatar erni5

15 maja 2013, 18:42

@zrytadyskietka1: kliknij przerwany kabel na menu budowy( lewa strona z budynkami) i kliknij na kabel, którego chcesz zniszczyć

Avatar zrytadyskietka1

16 maja 2013, 14:42

@erni5: Dzięki XD

Avatar Kicajew

15 maja 2013, 19:37

ekstra 5/5

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 14 maja 2013, 20:58

spoko gra

Avatar Kicajew

14 maja 2013, 20:43

ok juz wiem

Avatar Kicajew

14 maja 2013, 20:41

nie moge podlonczyc prądu do wody jak to zrobic?

Avatar Sasek

26 grudnia 2013, 08:22

@Kicajew: Samouczek tam powinno pokazać

Avatar jordan431

14 maja 2013, 17:55

super gra uwielbiam strategie fajnie się tu wszystko buduje i gra jest ciekawa daje 5/5

Avatar Franek26

14 maja 2013, 15:56

Super gierka!!! 10/10

Avatar Zelota

14 maja 2013, 10:31

Fajna 4/5

Avatar kuba0622

14 maja 2013, 15:27

@Zelota: też lubisz starcrafta2?
fajnie

Avatar Wojtinio

14 maja 2013, 15:16

jeśli się wczuć to gra naprawdę genialna 5/5

Avatar patrykrybak

14 maja 2013, 15:16

Głupie daje -10/100

Avatar druid6

14 maja 2013, 17:38

@patrykrybak: a próbowałeś włączyć

Avatar marix

14 maja 2013, 18:36

@patrykrybak: jak sie nie znasz na grach strategicznych to w ogóle nie komentuj

Avatar andrzej14

14 maja 2013, 12:17

jednak nie do dupy gierka nudy2/5 uuuuuuu

Avatar andrzej14

14 maja 2013, 12:11

zacne 5/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Rozbudowana gra strategiczna, w której Twoim zadaniem jest zbudowanie sprawnie działającej osady na Marsie. Dbaj o wyżywienie swoich osadników oraz doprowadzaj do budynków wodę i prąd, aby na dobre zadomowić się na czerwonej planecie. Nie będzie łatwo!

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier