Zombie w kajdanach 2

Uwaga

Gra może zawierać treści przeznaczone wyłącznie dla pełnoletnich użytkowników (krew, przemoc, wulgaryzmy itp.). Aby w nią zagrać konieczne jest potwierdzenie swojego wieku. Czy potwierdzasz, że masz 18 lat i chcesz uruchomić grę?

TAK NIE
Zagrań: 28751
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar kryha3213

9 maja 2015, 00:27

powinni dać tam tabliczke z napisem ,,Uwaga!!! wściekły Chuck Norris"

Avatar dawidz1612

2 maja 2015, 16:40

czy mi się wydaje czy w tym poziomie gdzie masz shotguna 3 był Trevor ?

Avatar novirus

17 kwietnia 2015, 19:06

przeszłem całą 1

Avatar macskito6

1 lipca 2014, 09:54

Poprzednia część nie była od 18 ._.

Avatar novirus

17 kwietnia 2015, 19:05

@macskito6: właśnie

Avatar Lacoste

19 kwietnia 2013, 16:38

nie chce by to dziwnie brzmiało ale rżnęłem bibera 30 minut :D

Avatar fabian112

22 marca 2015, 18:21

@Lacoste: Aha rżnełeś?

Avatar eryczek99

4 listopada 2014, 19:17

KTO W TO GRA I MA MNIEJ NIŻ 18 BO JA MAM 9

Avatar dominol2004

13 października 2014, 21:36

w t ym gdzie mamy strzelbe ten przed przed ostatni jejst fajny

Avatar lajtning007

25 września 2014, 20:26

pracuje nad 3 cz z kate perry

Avatar Kirito

28 lipca 2014, 12:28

piła- 150 złotych krzyk biebera- bezcenny :D

Avatar Morris

8 grudnia 2013, 15:25

LoL taka krótka? ale fajna 500000000000000000000000000000000000000000000000000/10

Avatar kubus253

28 lutego 2014, 17:20

@Morris: za kródkie nie jest ja na to czekałem 2 lata i nareście znalazłem to jest lepsze od zombi w kajdanach 1

Avatar martaxd

5 sierpnia 2013, 10:33

dduuuużo krwi super :)) rozwałka 5

Avatar aaddii881

23 lipca 2013, 14:12

ten z karabinem strasznie trudny

Avatar Logan1200

1 lipca 2013, 19:42

Sylvester Stallon ?

Avatar Logan1200

1 lipca 2013, 19:39

Szklana Pulapka OMG

Avatar Logan1200

1 lipca 2013, 19:35

ooo Chuuc Norris o_O

Avatar aaddii881

23 lipca 2013, 14:07

@Logan1200: naucz się pisać dziecko

Avatar Logan1200

1 lipca 2013, 19:33

W Szpitalu jest muzyka taka wesola w windzie jak na nk na awataria

kto sie zgadza lapa w gore

Avatar Logan1200

1 lipca 2013, 19:31

Zabiłem Biebiera Że Było CHyba 100 krwi haha :p

Avatar mateuszbgw

28 marca 2013, 13:39

***iste 10/10

Avatar ziom123456

16 marca 2013, 15:50

ta gra jest super daje 5/5

Avatar cici12359

16 marca 2013, 14:38

zawaliste i proste 5/5

Avatar aaddii881

13 marca 2013, 18:25

5/5 zawaliste

Avatar termit098

11 marca 2013, 18:31

4/5 fajna :D

Avatar AdaMaja123

10 marca 2013, 21:31

-Czy potwierdzasz,że masz ukończone 18lat ?
-Tak,tak na pewno xD

Avatar Patryk933

10 marca 2013, 21:30

Jest Justin Bieber , nie mogłem się powstrzymać żeby go zabić;D

Avatar PromieniejeZajebistoscia

10 marca 2013, 18:35

Jakie łatwe ! ;D

Avatar Patryk933

10 marca 2013, 21:23

Fajne;)

Avatar adamo533

10 marca 2013, 20:24

michael jordan:D

Avatar adamo533

10 marca 2013, 20:22

steven segeal z shotgunem:D

Avatar renova123

10 marca 2013, 18:50

super! 10/10 i do ulu

Avatar Warszawa121

10 marca 2013, 17:15

dobre :D 5/5

Avatar Flyingseeker

10 marca 2013, 16:24

Ja widziałem Biebera i Profesora Xaviera z ,,X-men".

Avatar
Voldek

10 marca 2013, 13:29

Ja widziałem Edwarda Cullena, Justina Biebera

Avatar husarz80

10 marca 2013, 12:55

Ja jeszcze widziałem rambo i elvisa presleya

Avatar frazeologizm

10 marca 2013, 12:48

lol czy tam był chuck norris ?

Avatar LuQu2

10 marca 2013, 10:30

przeszedlem cale xd

Avatar wojtus1233

Edytowano - 10 marca 2013, 10:24

5/5 i do ulu :D

Avatar LuQu2

10 marca 2013, 10:17

fajna 5/5 i do ulu ..!

Avatar asdfmovi1

10 marca 2013, 10:01

chciałem dać tej dziewczynce cukierka! D: okej daje 5/5 i małe ulu

Avatar Terminus223

10 marca 2013, 07:15

Genialne

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Przygotujcie się mentalnie na powrót ohydnego, sadystycznego "Zombie w kajdanach"! Nieludzki potwór znów sieje zniszczenie w publicznym szpitalu, spacerując z piłą motorową i zabijając każdego, kto stanie na jego drodze. Problemy zaczną się, gdy ktoś chwyci za broń i stawi mu opór...

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
Spacja - Atak

Podobne gry

W co grali inni