Gra Ucieczka z oliwkowego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Ucieczka z oliwkowego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Twoim zadaniem jest wydostać się z oliwkowego pokoju. Szukaj przedmiotów i miejsc, gdzie możesz ich użyć.
Myszka
Komentarze
Odśwież17 listopada 2014, 21:29
Hehe udało się! :D
Najtrudniejsze było ułożenie kolorów
Odpisz
17 listopada 2014, 21:30
@Rall123: WTF ale się nabrałem hahaha :D
Odpisz
16 sierpnia 2013, 15:01
LOCK musicie ułożyć tak, zeby sie zgadzały kolory z tym co znajdziecie, np - L ( w moim przypadku) jest niebieskie i mozna znaleźć to na oknie jak je przetrzecie, K jest purpurowe i widac to jak sie ułoży ten kwadrat, o jest pod smietnikiem, a C musi miec taki kolor jaki macie na tej karteczce, którą wczesniej znaleźliście. Ułożenie tych kolorów jest proste, wystarczy troche pomyslec
Odpisz
19 października 2012, 20:46
na you tube jest pokazane jak ulozyc fake
Odpisz
15 września 2012, 12:12
;
Odpisz
19 lutego 2012, 20:06
ktos pomoze?? prosze pisac
Odpisz
19 lutego 2012, 20:03
nie mogę otworzyć tej szuflady gdzie jest wazon!!!
Odpisz
19 lutego 2012, 19:32
Jakies chińskie..
Odpisz
30 czerwca 2011, 11:08
1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobić śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kołdrę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką wodą z wazonu przetrzeć okno, ale o tym później.
11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.
21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekątnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
KONIEC!
Odpisz
2 maja 2011, 17:05
1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobić śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kołdrę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką wodą z wazonu przetrzeć okno, ale o tym później.
11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.
21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekątnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
KOPIA ech ułożyłem to do kupy :D
Odpisz
2 kwietnia 2011, 22:08
1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobioć śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kordłę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką przetrzeć okno, ale o tym później.
wodę wylaną z wazonu
Odpisz
25 stycznia 2011, 18:14
FFFFAAAAAAKKKKKEEEEE!!!!!!!! xD
Odpisz
25 stycznia 2011, 18:07
DLA TYCH CO DALEJ MAJĄ PROBLEMY:
Kwadraciki:
> 4 - kosz na śmieci,
> 6 - pod kołdrą,
> 7 - w skrzynce z kodem,
> 1 - między szafą a łóżkiem,
> 9 - w piesku na baterie,
Klocki:
> 3 - nad oknem,
> 3 - na kwiatku,
> 3 - w szufladzie komody,
> 3 - w skrytce drzwi,
> 2 - w wysuwanej szufladce,
> 1 - w piesku na baterie,
> 2 - w sejfie,
> 3 - pod łóżkiem, xD
Odpisz
25 stycznia 2011, 17:29
Dobra przeszedłem ułożylem też FAKE. Dzięki za komenty bo bez nich nie wiem czy bym cokolwiek ruszył. Ale po FAKE było znowu TRUE - czy ono jest neutralne? A w ogóle co można robić w tym "Tajemniczym pokoju" prócz czytania chińskich napisów?
Odpisz
24 stycznia 2011, 17:13
Hej może ktoś kto to przeszedł napisał by wszystkie miejsca gdzie można znależć klocki bo ja mam 7 i brakuje mi jednego -> 3czerwony. Albo ot tak podpowiedzcie gdzie może być...
Odpisz
24 stycznia 2011, 15:52
27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu.
31. Sztylet wsadzamy w psa. Otrzymujemy klocek czerwony - 1.
32. Widzimy takie czerwony coś w miejscu gdzie był klocek. Klikamy na to. Mamy klucz, a to czerwone to była wstążka.
33. Raz w lewo. Idziemy do okna, odsłaniamy okna i przecieramy prawe okno mokrą szmatką (pisałam o tym w pkt 10)
34. Widzimy L= jasny niebieski.
35. Klikamy na białą kartkę przy oknie i na dole tej kartki. Ona się podnosi i do niej jest przyklejona taśmą klejącą karteczka z cyframi 961 i z tych cyfr był kod do skrzynki (wspominałam o tym w pkt 11)
36. Widzimy sejf. Otwieramy go kluczek z tego psa. Mamy klamkę.
37. idziemy do łóżka i pod nim jest czerwona 3. układamy napis zgodnie z kolorami i koniec.
KOPIA....
Odpisz
24 stycznia 2011, 15:51
1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobić śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kołdrę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką wodą z wazonu przetrzeć okno, ale o tym później.
11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.
21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekątnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
KOPIA ech ułożyłem to do kupy :D
Odpisz
24 sierpnia 2010, 15:04
1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobioć śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kordłę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką przetrzeć okno, ale o tym później.
wodę wylaną z wazonu
Odpisz
24 sierpnia 2010, 14:58
1. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekłtnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu
31. Sztylet wsadzamy w psa. Otrzymujemy klocek czerwony - 1.
32. Widzimy takie czerwony coś w miejscu gdzie był klocek. Klikamy na to. Mamy klucz, a to czerwone to była wstążka.
33. Raz w lewo. Idziemy do okna, odsłaniamy okna i przecieramy prawe okno mokrą szmatką (pisałam o tym w pkt 10)
34. Widzimy L= jasny niebieski.
35. Klikamy na białą kartkę przy oknie i na dole tej kartki. Ona się podnosi i do niej jest przyklejona taśmą klejącą karteczka z cyframi 961 i z tych cyfr był kod do skrzynki (wspominałam o tym w pkt 11)
36. Widzimy sejf. Otwieramy go kluczek z tego psa. Mamy klamk
Odpisz
29 października 2009, 14:55
LOCK
L- 3(niebieckie) i 3(zielone)
O- 2(niebieskie) i 3(czerwone)
C- 2(zielone) i 1(czerwone)
K- 3(niebieskie) i 3(czerwone)
OPEN:)
Odpisz
7 września 2009, 19:51
Jaka kolor jest pod literą O ?
Odpisz
8 sierpnia 2009, 19:09
co zrobic by spod zegara wysuneła sie półka krecę tymi porkłetami jak wczesniej napisali i nic :/
Odpisz
30 lipca 2009, 18:41
napis ukladam od kilku dni
Odpisz
22 lipca 2009, 19:13
wyszły mi z klocków takie kolory jak trzeba ale drzwi sie nie otwierają
Odpisz
22 lipca 2009, 18:57
jak ulozyc ten napis lock?
Odpisz
23 lutego 2009, 16:44
po wejściu do tajemnego pokoju można wrócić do głównego pomieszczenia i wyjść na zewnątrz
Odpisz
23 lutego 2009, 15:47
ułożyłem ten fake:
F żółty
A kolor kwadrata z wazonu
K czerwony albo zielony
E kolor z białej części tego gdzie sie dawało ładowarke
wychodzi potem kółko z rysunkiem psa, które trzeba dać do tej figurki
potem już sami się zorientujecie
Odpisz
22 lutego 2009, 00:11
przeszłem:D choć nie do końca bo brakuje mi litery F :(:(:(:(:(
Odpisz
21 lutego 2009, 17:02
31. Sztylet wsadzamy w psa. Otrzymujemy klocek czerwony - 1.
32. Widzimy takie czerwony coś w miejscu gdzie był klocek. Klikamy na to. Mamy klucz, a to czerwone to była wstążka.
33. Raz w lewo. Idziemy do okna, odsłaniamy okna i przecieramy prawe okno mokrą szmatką (pisałam o tym w pkt 10)
34. Widzimy L= jasny niebieski.
35. Klikamy na białą kartkę przy oknie i na dole tej kartki. Ona się podnosi i do niej jest przyklejona taśmą klejącą karteczka z cyframi 961 i z tych cyfr był kod do skrzynki (wspominałam o tym w pkt 11)
36. Widzimy sejf. Otwieramy go kluczek z tego psa. Mamy klamk
Odpisz
21 lutego 2009, 16:40
1. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekłtnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu
Odpisz
21 stycznia 2009, 20:05
w szafie nie ma żadnej białej półki, ani białej liny
Odpisz
20 września 2008, 15:38
1. Klikamy na szafkę, i na wazon, wylewa się woda.
2. Wracamy do szafki i klikamy pod szafką brązową - bateria.
3. Idziemy w prawo. Klikamy na kosz i do kosza. Mamy cyferkę 4. Bierzemy kartkę. rozwijamy ją i mamy pokazane jak z latarki zrobioć śrubokręt.
4. raz do tyłu, podnosimy kosz i widzimy kółko, jest to litera O, klikamy na dnie kosza i mamy kropkę. Ja mam zieloną. W tym kolorze będzie później musiała być litera, ale to na końcu gry.
5. Klikamy na biurko, i w kwiatku jest zielony klocek "3".
6. Klikamy na kordłę, ta się odsuwa, przybliżamy się do łóżka i mamy kwadracik 6.
7.Idziemy w prawo. Klikamy na szczelinę między łóżkiem a szafą. Klikamy na kwadracik i mamy kwadracik "1".
8. Otwieramy szafę. Widzimy białą linię na białej półce, to kartka gdzie pisze w jakim kolorku ma być c, u mnie jest fioletowe.
9. Na drugiej półce druga bateria.
10. w pierwszej szufladzie pomoc - zmoczoną ścierką przetrzeć okno, ale o tym później.
wodę wylaną z wazonu
Odpisz
20 września 2008, 15:38
11. 2 szuflada skrzynka. Wpisujemy kod 196, skąd się wziął to o tym później. 12. Otwieramy skrzynkę, bierzemy latarkę i kwadracik "7"
13. Bierzemy na pogląd latarkę i klikamy na ten sznurek, zrobi nam siś śrubokręt.
14. Wracamy do szafki z wazonem. Z boku są dwie śrubki, odkręcamy je śrubokrętem i bierzemy je, przydadzą nam się później.
15. Otwieramy szufladę, bierzemy ładowarkę i czerwony zielony "3".
16. Raz w lewo. Klikamy na ten biały kwadrat, odkręcamy śrubki śrubokrętem i bierzemy je.
17. Klikamy na ten biały prostokącik i mamy kontakt.
18. Bierzemy ładowarkę na podgląd i wsadzamy baterie do niej, a ładowarkę podłączamy do kontaktu.
19. Klikamy na widoczny róg drzwi, mamy kabelek i podłączamy go do kontaktu.
20. Mamy też niebieski klocek - 3.
Odpisz
20 września 2008, 15:36
21. Idziemy do tyłu i wracamy do ładowarki. Baterie się naładowały, bierzemy ładowarkę, i bierzemy ładowarkę na pogląd, zabieramy baterie. Klikamy na ten biały prostokącik i widzimy niebieskie E nie wiem po co one
22. Raz w prawo. Do tego pieska wsadzamy baterie i klikamy na czerwony przycisk, bierzemy kwadrat - 9.
23. Raz w lewo. Rozsuwamy żaluzje, i na górze, koło (jak patrzymy) lewej żaluzji jest niebieski klocek - 3.
24. Dwa w prawo. Klikamy na biurko i na ten kwadrat. Musimy dołożyć tak te kwadraciki aby wyszedł kwadrat magiczny czyli po przekłtnych, w każdej kolumnie i wierszu musi być taka sama liczba po zsumowaniu, w tym przypadku 15. W 1 wierszu 834, w 2 wierszu 159, a w 3 wierszu 672.
25. Klikamy na biały przycisk i mamy zielone K, ale jak odwrócimy kwadrat to mamy czerwony, nie wiem dlaczego.
26. Spada obraz. Idziemy do szafki z wazonem, tam gdzie wykręcaliśmy śrubki jest godzina 5:30.
27. Idziemy do tych pokrętów. Zielony ustawiamy na 6 kreseczkę tak jak w zegarze, a fioletową na 5 kreseczkę.
28. Pod zegarem wysuwa się półka. Bierzemy klucz i niebieski klocek - 2.
29. Idziemy do zielonej szafy i otwieramy 3 szufladę tym kluczem co przed chwilą otrzymaliśmy.
30. Bierzemy ścierkę i sztylet. Ścierką wycieramy wodę wylaną z wazonu
Odpisz
19 września 2008, 00:45
proponuje pokombinowac kolorkami bo f nie znalazlam ale mtoda prob i bledow wyszlo mi zolte dostaje sie taka kostke co sie wklada do szyji tego kota i on ozywa i dzieja sie cuda:)
Odpisz
27 sierpnia 2008, 17:06
Jak sie stanie przodem do drzwi to jak sie kliknie na ściane pomiędzy drzwiami a szafą ( dopiero po otworzeniu sie wyjścia ) będzie widać młotek i nim rozbijamy wazon z ktorego była woda do szmatki i bedzie litera A u mnie była ciemnoniebieska zostaje znależć litere F :)
Odpisz
27 sierpnia 2008, 16:51
Ooo i jeżeli chodzi o czerwony pod magicznym kwadratem i "E" pod pokrywka od kontaktu to jak już otworzy sie wyjsćcie to tam gdzie układało sie LOCK to teraz tam było FAKE ale K było odwrócone lewą do prawej. To mi stawia sprawe co sie stanie jak już dobrze ułoże napis fake? Jak ktoś sie dowie prosze o kontakt Emailem Bo gg nie mam serio XD
Odpisz
27 sierpnia 2008, 15:16
Ja jakoś przeszedłem .. gra jest fajna 5/5 o i niemyslalem ze drzwi bedą właśnie TAM XD o i siemka all bo jestem tu nowy
Odpisz
25 sierpnia 2008, 22:01
nie było łatwo ale przeszedłem
Odpisz
24 sierpnia 2008, 09:43
Heh ok mi sasiad pomoze :):):):):):):) ale ogolnie gla jest the best daje 5/5
Odpisz
24 sierpnia 2008, 09:29
jak Zrobic ten napis LOCK??
Odpisz