Gra Ucieczka z kasztanowego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Ucieczka z kasztanowego pokoju wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra, w której zbierając rożne przedmioty musisz wydostać się z pomieszczenia. Tym razem jest to pokój przypominający leśniczówkę.
Myszka
Komentarze
Odśwież23 stycznia 2011, 15:47
INSTRUKCJA:
1) Na początek radziłbym otworzyć 1 sejf więc bierzemy szczotkę do kibla i idziemy do obrazka z hipciem.
2) Klikamy na pępek hipcia i myjemy mu zęby,bierzmy od niego blaszkę,strzelby myśliwego i wykopujemy marchewkę.
3) Bierzemy strzelbę która wisi nad stołem i walimy nad obrazkiem - obrazek spada, mamy 1 sejf.
4) Chwilowa męczarnia z 1 sejfem, po otwarciu bierzemy łom, klucz i piłę.
5) Idziemy do obrazka z królikiem,dajemy mu marchewkę,mamy magnes.
6) Idziemy do obrazka z drzewem,wrzucamy klucz do dziupli - królik płacze,pod językiem ma 1 blaszkę,bierzemy jeszcze jabłko i wychodzimy.
7) Bierzemy papier i idziemy nad "staw".Klikamy na nogi bociana i związujemy je papierem.Następnie rzucamy w żabę łomem kilka razy aż wędka dopłynie do brzegu. Wędkę łączymy z magnesem i wyciągamy blaszkę która wpadła do kibla.
8) Bierzemy z 1 sejfu piłę i zaczynamy się bawić z blaszkami.
9) Idziemy do stołu bierzemy 2 blaszki ze stołu i wiewiórki, bierzemy 2 pniaki,widzimy mysią dziurę, idziemy do niej kładziemy jabłko, mysz zje jabłko i widać jedną blaszkę, poczekajmy chwilę a pojawi się druga.
10) Idziemy do słonia.Klikamy dużym pniem na jego lewy róg,ustawi się w końcie.Rzucamy mniejszy pniak na lewy róg i kawałki drewna ustawią się w kominku.
11) Wrzucamy do kominka kartkę z drzwi i rozniecamy ogień strzelbą, za chwilę słoń podniesie trąbę. Bierzemy z niej klucz i 1 blaszkę. Klucz jest do 2 sejfu którego trzeba odsunąć bo jest za szafką.
12) Zdejmujemy doniczkę,bierzemy łom i klikamy na spód szafki - przewróci się, mamy 2 sejf.
13) Do otwarcia 2 sejfu potrzebne nam będzie: Katalog z pierwszej szuflady,kartka ze stołu i "google" :P
14) Po otwarciu sejfu bierzemy 1 blaszkę i odpalamy PIŁĘ!
15) Wycinamy na drzwiach napis:" HERE I COME ! " i wychodzimy. xD
BLASZKI:
> 2 na obrazku z Hipciem,
> 1 w doniczce,
> 1 w dolnej szufladzie,
> 1 na obrazku z Drzewem pod językiem królika,
> 1 z lewej strony kominka,
> 2 w stole,
> 2 zęby wiewiórki,
> 2 w mysiej dziurze,
> 1 od słonia,
> 1 z drugiego sejfu,
> 2 z umywalki - jedna na niej druga obok niej,
> 3 z kibla - jedna obok kibla,druga wpada do środka,trzecia w spłuczce.
> 1 w futrynie drzwi,
> 9 z zębów Misia - wybite młotkiem,
PODOBA CI SIĘ INSTRUKCJA? Daj STRZAŁKĘ :D
Odpisz
27 czerwca 2012, 17:57
@kinimod6: O co chodzi z "wykopujemy marchewkę"
Odpisz
16 czerwca 2011, 16:24
a jak w 1 sejfie źle przejde to jak o cofnąć
Odpisz
23 stycznia 2011, 14:43
Jeśli ktoś ma jeszcze problemy to macie:
rabbit - 9
raccoon - 7
bear - 2
wolf - 1
armadillo - 6
fox - 5 pomogłem? Daj łapkę xD
Odpisz
17 grudnia 2010, 14:53
Avatar
2 w zebach wiewiórki
2 w stole
2 w dziópli
1 na umywalce
1 obok kibelka
1 w framudze drzwi
1 w strzelbie na obrazie z hipciem
1 w doniczce
1 w szufladzie
zeby misia wybite młotkiem(chyba 8)
Odpisz
28 września 2010, 22:18
Avatar
2 w zebach wiewiórki
2 w stole
2 w dziópli
1 na umywalce
1 obok kibelka
1 w framudze drzwi
1 w strzelbie na obrazie z hipciem
1 w doniczce
1 w szufladzie
zeby misia wybite młotkiem(chyba 8)
Odpisz
23 maja 2010, 00:18
Hej a może ktoś kto to przeszedł napisał by wszycho w punktach...
A tak ogólnie to mam problem z 2 sejfem...- trzeba ślady dopasować z kolejnością zwierząt na kartce? czyli:
rabbit,bear,wolf,fox,raccoon,deer?
Odpisz
19 marca 2010, 13:35
***a jest tu ktoś
Odpisz
27 lutego 2010, 19:59
nie moge wyciąć tego napisu
Odpisz
6 lutego 2010, 21:54
Gdzie jest 2 sejf plis niech mi ktoś pomoże
Odpisz
5 lutego 2010, 16:00
Nie mge tego pierwszego sejfu otworzyć
Odpisz
2 lutego 2010, 15:12
metal jest przy kiblu
Odpisz
25 stycznia 2010, 19:32
Brakuje mi 1 metalu do piły, czy ktoś gra w to jeszcze?
Odpisz
27 listopada 2009, 14:13
na poczatku gry nacisnijcie na *** niedzwiedzia to zobaczycie hehe :D
Odpisz
28 października 2009, 13:01
nie mogę przejść 1 sejfu bo mam dziwną kombinacje:(
Odpisz
12 kwietnia 2009, 18:06
heh jak daćtemu z drzewa ten klucz??
Odpisz
29 marca 2009, 15:53
ja
Odpisz
19 lutego 2009, 21:49
gra w to ktoś jeszcze?
Odpisz
19 lutego 2009, 21:24
jak połączysz źle zielona pola to musisz poruszać rogami jelenia, wtedy się wykasuje. a wie ktoś jak się otwiera drugi sejf?
Odpisz
20 stycznia 2009, 11:57
jak zacząć od nowa otwieranie sejfu zza obrazu z hippo?? bo cos mi zle poszlo i musze od nowa zaczac, ale nie wiem jak to zmazać... :(
Odpisz
19 września 2008, 11:36
gdzie jest 2 sejf??
Odpisz
30 lipca 2008, 15:07
Kolejna gra Escape... 5/10
Odpisz
13 lipca 2008, 12:45
nie moge dać klucza tej tajemniczej osobie w drzewie
Odpisz
9 lipca 2008, 09:47
daje4/5
Odpisz
1 lipca 2008, 15:51
to czarne
i jak otworzyć 2 sejf??
Odpisz
1 lipca 2008, 15:35
jak wyciągnąć to coś z kibla?
Odpisz
30 czerwca 2008, 10:44
A tak przy okazji, kogo ślady są w książce? Mógłby ktoś napisać... Jeśli dobrze myślę, to ślady i numery stron należy pożenić ze zwierzętami spisanymi na kartce.
Odpisz
27 czerwca 2008, 14:01
chodzi o numer strony
Odpisz
27 czerwca 2008, 13:57
A jak z tymi śladami?
Odpisz
27 czerwca 2008, 13:56
wędke z magnesem połaćzyć .
Odpisz
27 czerwca 2008, 13:40
jak wyjać ten metal z sedesu
Odpisz
27 czerwca 2008, 12:11
zbiotnik na wode to jest to w kiblu to takie prostokatne i ta pokrywke trzeba zdjac
Odpisz
27 czerwca 2008, 12:11
sejf jest pod obrazem z hipciem i strzelba w gwozdz trzeba trafic
Odpisz
27 czerwca 2008, 11:40
pod którym obrazem jest sejf i czym ściągnąć obraz
Odpisz
27 czerwca 2008, 10:12
gdzie macie ten zbiornik wodny?
Odpisz
26 czerwca 2008, 21:30
Przeszlam!!!
Odpisz
26 czerwca 2008, 20:03
'I' jest pośrodku tych wyrazów na drugiej belce
Odpisz
26 czerwca 2008, 19:43
od hipcio to nacisnac na pepek i szczotka od kibla 2 razy umyc zeby
z jakiej szczelby .?
Odpisz
26 czerwca 2008, 19:32
taaaaa nie moge wyciac "I"
Odpisz
26 czerwca 2008, 19:25
a juz mam
Odpisz
26 czerwca 2008, 19:22
jak wyjać ten metal ze strzelby i od hipcia?
Odpisz