Chińskie warcaby

Zagrań: 53862
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Zessu

16 sierpnia 2018, 22:12

wiem o co chodzi,nawet łatwe
chodzi o to żeby przeskakiwać 1 pionkiem przez 2 pionek na puste pole^^

Avatar Engrelbibwens

22 stycznia 2017, 18:33

Lililili laj moje dzieciąteczko, śliczne paniąteczko

Avatar lulama

27 lutego 2015, 20:48

no nie mogę więcej niż 2

Avatar mati3853

27 marca 2014, 19:00

kapuje ale nie za bardzo

:3

Avatar Arbusek

28 lutego 2013, 16:18

5/5 i do ulu

Avatar lordnr1

13 lutego 2011, 16:27

glupki tego nie przejda

Avatar smerfik14

29 stycznia 2011, 17:37

ja nie mogę wy wy w to grac nie umiecie a ja to przeszedłem za 1 razem

Avatar senderki11

12 lipca 2010, 21:05

głupki tu o to chodzi to jest klasyczna gra logiczna jeżeli wam zostaje jedna to znaczy że wygraliście jeżeli 2< to wygraliście 5/5

Avatar Adam_Geniusz

22 lutego 2010, 14:54

6 mi zostało...

Avatar dejmi

1 stycznia 2009, 20:12

mi 4

Avatar Adam_Geniusz

4 grudnia 2008, 20:05

14 mi

Avatar roc14

5 października 2008, 12:35

cholera o co w tym chodzi??

Avatar basias13

13 czerwca 2008, 21:12

a mnie została jedna i teraz nie wiem, co dalej... mam sobie własną dołożyć, czy jak??? ;) ale gierka na 5 :)

Avatar Ptaszek12

11 czerwca 2008, 11:38

2 mi zostały. A poza tym wszystkich nie da się zbić. Zawsze musi 1 zostać. Za instrukcję 1, a za grę 4.

Avatar kleszczyk24

10 czerwca 2008, 16:06

4 mi zostalo ;p

Avatar Mickel1234

3 czerwca 2008, 21:16

7 mi zostało 4/5

Avatar krzywy13

3 czerwca 2008, 19:57

jakie głupie nawet nie da sie ruszyć

Avatar a2222

3 czerwca 2008, 17:17

hahaha prościzna:) w 11 minut:D

Avatar michaek9

3 czerwca 2008, 16:37

mi 7

Avatar gruby00

3 czerwca 2008, 12:59

fajna gra zostały mi 4 ;] 5

Avatar
Konto usunięte

2 czerwca 2008, 21:33

EEEJ W PRAWDZIWYM NA SKOS SIE NIE ZBIJA !!!!!!!! DAJE 1 ZA ZLA INSTRUKCJE!

Avatar
Konto usunięte

2 czerwca 2008, 21:32

mi kiedys zostawalo 1 teraz 3 :/ i nie wolno bylo na skos chodzic ;p

Avatar
Konto usunięte

2 czerwca 2008, 21:29

3 to mój rekord

Avatar
Konto usunięte

2 czerwca 2008, 21:28

mam takie z drewna moja ciocia zrobila to w 10 minut i zostalo jej jedno!mi zostaje 3

Avatar michaek9

2 czerwca 2008, 21:04

mi 7

Avatar KaiTBL

2 czerwca 2008, 20:45

Mi 3 :P

Avatar zuzka111

2 czerwca 2008, 20:16

Mi 8 zostaje;(

Avatar KaiTBL

2 czerwca 2008, 19:20

Deamon przeskakujesz inne kulki poziomo, pionowo i na skos, by została jedna, sterowanie myszką. Chyba już wszystko wiesz :d

Avatar Deamon10

2 czerwca 2008, 19:17

poda ktoś instrukcje gry bo ja jej nie rozumiem

Avatar
Konto usunięte

2 czerwca 2008, 19:13

tez mialem taka w realu ale juz zapomnialem jak sie to przechodzi :/ a tak do niektorych musi zostac jedna kulka ;p

Avatar Brodzio

2 czerwca 2008, 18:50

Zaczepisto wyczepista gierka :D Wie ktoś skąd można ściągnąć wersje na smartphona?

Avatar wilczurka

2 czerwca 2008, 18:24

Już nie tzeba

Avatar wilczurka

2 czerwca 2008, 18:23

Uwielbiam ta gre!! Moja ciocia taka ma ;) ej czy ktoś wie czy mozna tutaj wylazyć dzwiek a jeśli tak to jak?

Avatar kosciu1212

2 czerwca 2008, 17:28

fajne 5/5

Avatar vaizard

2 czerwca 2008, 17:08

mam taka w domu ;] od razu 1 mi zostal :D

Avatar kubaboss

2 czerwca 2008, 16:35

Mój brat ma tą gre na komórce.

Avatar KaiTBL

2 czerwca 2008, 16:06

Dodałam gdy miałam stare konto to :P bo lubię :)

Avatar macko321

2 czerwca 2008, 16:06

Gra dobra na 5 minut. :D Zostały mi tylko 2 kulki.Ocena 4/5

Avatar Dragonuska

2 czerwca 2008, 15:47

ja mam taką gre w realu xD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Celem gry jest wyczyszczenie planszy ze wszystkich kulek. Robimy to przeskakując jednymi przez drugie.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni