Rozbij ściany

Zagrań: 342720
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar max2018

20 lipca, 17:17

nigdy nie wygralem ale jest ok lecz nie dokonca moim zdaniem jakas fabula powinna byc bo niewiadomo po co sie biegnie 4/5 i prosze nie oceniac bo to moja decyzja

Avatar Kaintedover78

29 października, 18:57

@max2018: Na końcu niema ekranu końcowego
Po prostu jeżeli rozbijesz ostatnią bryłę lodu to ten gościu którym sterujemy dostaje niebieską koszule
A potem musisz słuchać zapętlonego soundtrack'a

Avatar Kaintedover78

31 października, 12:32

@Kaintedover78: *białą koszulę

Avatar MuffinkowaLaska

5 czerwca, 15:31

super

Avatar Siarkusowyy

3 maja, 10:56

ekstra

Avatar tomasz719

19 lutego, 17:11

fajna

Avatar Kubsonowy

5 stycznia, 22:04

NAWET SOBIE NIE WYOBRAŻACIE JAKA TA GRA JEST STARA

Avatar remek2003

27 lipca 2017, 11:23

On mi przypomina tego z PO ;D Do stathama podobny też

Avatar Baturaj

21 lipca 2017, 15:50

Czy tylko mi on przypomina Jasona Stathama?

Avatar Adi4121

10 lutego 2017, 16:12

XDDDDDDDDDDDD

Avatar ThePolishKillerPL

29 kwietnia 2016, 18:57

Czy tylko ja tam słyszę polskie słowo "Jest" ?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Prowun

2 września 2016, 14:15

@ThePolishKillerPL: Nie. On mówi "YEEE" Jak "OMFG JA BOSS JESTEM OP." Ale to inna strona życia.

Avatar Marcelmgg2

31 grudnia 2016, 20:09

@Prowun: Bardzo fajny awatar "Everybody to the flap" czy jakos tak.Propos gry jest
to epicka gra

Avatar juzi46

16 grudnia 2016, 20:28

na ostatniej przegrałem ;-;

Avatar michal2654

5 grudnia 2016, 09:12

ta gra jest tak je**ieta gorzej niz ustawa przewiduje

Avatar pawik12345

Edytowano - 7 listopada 2016, 17:23

55 rozwalonych ścian kto pobije? 7/10

Avatar kamijok

10 września 2016, 11:28

ja szłysze jest

Avatar Marcin511

10 września 2016, 07:31

NVM

Avatar Amy666

16 sierpnia 2016, 00:42

Czy tylko mnie ta gra denerwuje?

Avatar zosiax4

9 sierpnia 2016, 16:18

nie potrafię w to grać ;-;

Avatar Koxu165

5 lipca 2016, 15:22

wut straszne lagi i nie wiem czy sciana sie rozbiła bo wale i zostaje i przez niektóre przenikam lolol

Avatar Sayjinioczek

25 maja 2016, 14:30

Przeszedłem ze 30 razy. Ale miałem 50 prób. ;-;

Avatar maze5005

13 lutego 2016, 16:04

przeszedłem!
daje 10/10

Avatar ryder90

25 maja 2016, 12:15

@maze5005: ja też przeszedłem i też daje 10/10

Avatar Ronia

30 stycznia 2016, 21:02

fajna i łatwa gierka

Avatar Zuza33

5 lutego 2016, 19:02

@Ronia: Masz sansa na awatarze !!!!!!!!!!!!!!!! ♥ POWIEDZ JAK!

Avatar Ronia

5 lutego 2016, 20:17

@Zuza33: jak masz takie zielone napisy nad grą(tylko ci bez awatara maja)to klikasz zdedyfikuj adres e-mail(czy jakos tak)nic nie musisz zmieniać,wszystko wpisujesz normalnie.jeżeli się wszystko dobrze powiedzie,wchodzisz na poczte onet,wchodzisz tam gdzie są tak zwane"powiadomienia".jak dojdzie do ciebie wiadomość z jeja to ją chyba klikasz i możesz sobie zrobić awatar,dodawac obrazki i.t.d;)

Avatar nunpan

4 marca 2016, 16:46

@Zuza33: a ja mam fajapajokulda

Avatar MalutkaKicia774

21 kwietnia 2016, 13:21

@Ronia: itd* Zweryfikuj *

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:43

nunpan fajny screen!

Avatar Sayjinioczek

29 marca 2016, 14:31

@Mmarcin2008daras2006: Aha, fajnie, że jest tylko 13. Pewnie zagrałeś 3 razy. Najpierw miałeś 3, potem 0, a na końcu 0. Położyłeś te cyfry obok siebie i wyszło Ci 300.

Avatar mclarenp1

29 marca 2016, 13:42

to Jason Statham?

Avatar klejek

27 marca 2016, 18:08

ja kurde nie moge pierwszego levla

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:50

Na czterech sobie nie radzę!:"""(

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:48

Na drugim przed ostatnim przegrałem!:-'(

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:45

Na ostatnim lodzie przegrałem!!!:-(

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:37

Wiecie ile ja ścian rozbiłem!!300 ścian!!:-)

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:36

Wiecia ile ja ścian ja rozbiłem!:) 300 ścian! rekord od wszystkich!:

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:33

to jest grubsze czy on szybciej biegnie???

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:32

Przebiłem ścianę powiedział jes a potem w nochala!:)

Avatar Mmarcin2008daras2006

7 marca 2016, 19:31

Miałem troche kłopotuw a już nie !:)

Avatar kik_pl

23 lutego 2016, 20:41

ta gra jest taka sobie fajna i głupia

Avatar asikpol

20 lutego 2016, 11:27

chore

Avatar wertyu123444555

18 lutego 2016, 21:22

przeszłem ale trudne ale fajna 10/10

Avatar misterkacper

16 lutego 2016, 19:15

zje**ne

Avatar gentelman

12 lutego 2016, 13:06

tak biegnę do szkoły

Avatar Eredin

15 grudnia 2015, 19:00

wkuża mnie

Avatar Maxim190xD

21 stycznia 2016, 14:38

@Eredin: bo nie umiesz grać

Avatar uberIGGENN

3 lutego 2016, 10:14

@Eredin: a mnie "WKUŻA" że nie umiesz języka Polskiego

Avatar mr_drewniak

28 stycznia 2016, 17:12

superowa gra

Avatar BoomBoom

23 stycznia 2016, 16:30

Przeszłem za 1. razem! G.E.N.I.A.L.N.E.!

Avatar fredyy

12 listopada 2015, 23:14

ale śmieszna daje 10/10 i do ulu

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Biegniesz człowiekiem w garniturze i rozbijasz ściany. Gdy jesteś tak blisko ściany, że zaczynasz myśleć o swoim pogrzebie uderz w ścianę i biegnij dalej. Uwaga: wciąga!

Sterowanie

Myszka

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Nex Game

Podobne gry

W co grali inni