Świąteczna era rycerzy

Zagrań: 18810
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Jasiu1234

5 lutego 2014, 09:09

gra do dupy 0/10 to nawet nie jest gra

Avatar macho09

10 stycznia 2012, 20:55

kurde może mi ktoś powiedzieć od czego zależą zadane obrażenia??? bo to że od prędkości to wiem ale cały czas trzymam lance pod tym samym kątem a dmg co chwila sie zmienia raz większe a raz mniejsze

Avatar karetyr1997

13 stycznia 2012, 15:03

@macho09: musisz celowac nie w jedno miejsce... a dmg zalezy od lancy kata predkosci

Avatar macho09

16 stycznia 2012, 19:11

@karetyr1997: ej a co jest z tymi takimi tarczami po lewej stronie ekranu jak sie jedzie do ataku??

Avatar karetyr1997

16 stycznia 2012, 21:23

@macho09: to wlasnie w nie nalezy celowac w srodek oczywiscie;p

Avatar
Konto usunięte

20 grudnia 2013, 12:39

@macho09: celuj w czerwoną kropkę na środku tarcz

Avatar
Konto usunięte

20 grudnia 2013, 12:37

lepsze od 1 gorsze od 2 (to moja opinia)

Avatar Insygnia

31 października 2012, 19:38

Głupia. Era Rycerzy 1 i 2 o wiele lepsze.
3/5

Avatar pankomornik

19 sierpnia 2012, 13:34

***a podniecacie się wszystkim

Avatar mongo2121

21 grudnia 2011, 20:20

glupia gra. ale musze przyznac ze wcaiga 3/5

Avatar
mareczkis

19 grudnia 2011, 17:38

dwa kciuki w dół

Avatar Mejkel1905

19 grudnia 2011, 17:00

Nudne 2/5

Avatar ewok11

19 grudnia 2011, 15:33

dziadostwo

Avatar Bartosz1997

18 grudnia 2011, 09:53

97% hit na lumberjacku bez celownika laserowego

Avatar lewat

19 grudnia 2011, 15:06

@Bartosz1997: 700 na lumberjacku ze wszystkim

Avatar wojownik1

18 grudnia 2011, 20:40

5/5

Avatar kubiczi123

18 grudnia 2011, 17:28

nie mam co robic, nie ma juz odc bleacha...
gra fajna,,, podajcie jakies cool anime

Avatar wojownik1

18 grudnia 2011, 20:30

@kubiczi123: sa odcinki bleacha ichi nauczyl sie wlasnie fullburinga

Avatar xspartakusx

18 grudnia 2011, 17:39

gra 5/5 do ulu

KUBICZI123 pisales o dobre anime "dragon ball" jest dobre
"dragon ball"
"dragon ball Z "
"dragon bal GT l"

Avatar HIslon

18 grudnia 2011, 17:38

Da się rozwalić mikołaja ?
Ja mu max po 11% wale

Avatar czarny500

18 grudnia 2011, 17:07

nawet na początku nie wiedziałem jak się walczy

Avatar michal3ku

18 grudnia 2011, 16:55

ominęliśmy się XD

Avatar maksol

18 grudnia 2011, 15:50

lol mój hit 0% xD

Avatar
Konto usunięte

18 grudnia 2011, 15:28

nie zbyt 3/5

Avatar jaskol5

18 grudnia 2011, 14:55

największy hit 89%

Avatar marcin2001

18 grudnia 2011, 14:34

fack you

Avatar ujekujek1

18 grudnia 2011, 14:12

na cookie 100% ;D

Avatar boberek363

18 grudnia 2011, 12:57

fajne 5/5

Avatar RAZOR55555

18 grudnia 2011, 12:44

beznadziejna 2/5

Avatar stachu1922

18 grudnia 2011, 12:44

santy nie moge pokonac

Avatar kuba0009

18 grudnia 2011, 12:43

dobre lepsze niż normalna

Avatar michalo58

18 grudnia 2011, 11:19

ebenzer you win
max rzeczy
przed ostatni you win
santa nie przeszedlem

Avatar Bartosz1997

18 grudnia 2011, 10:24

phantoma bez skunksa nie rozwalicie

Avatar karetyr1997

18 grudnia 2011, 11:16

@Bartosz1997: ja rozwaliłem

Avatar Bartosz1997

18 grudnia 2011, 10:25

z mikołajem nie dałem rady

Avatar Bartosz1997

18 grudnia 2011, 10:08

aha... jak walczyłem z gościem z 10 rundy i go walnąłem włączając ten skill na lance to mi wisiał na niej

Avatar michalo58

18 grudnia 2011, 10:05

100%

Avatar michalo58

18 grudnia 2011, 10:05

94%zawalilem za raz

Avatar Bartosz1997

18 grudnia 2011, 09:55

100 % na elgum'ie
(ze skunksem)

Avatar filip2011

18 grudnia 2011, 09:24

już wiem 5/5

Avatar filip2011

18 grudnia 2011, 09:22

jak się wlaczy 1/5

Avatar Kuba19

18 grudnia 2011, 09:05

ja pi++++++ jak tu sie walczy

Avatar Kuba19

18 grudnia 2011, 08:59

jak tu sie walczy ?

Avatar stachu1922

18 grudnia 2011, 08:53

93% hit^^

Avatar piterman

18 grudnia 2011, 08:39

ja nie moglem pokonac lumberjacka czy cos takiego a grza 1000000000000000/1

Avatar stachu1922

18 grudnia 2011, 08:14

fajna gierka rozbudowana daje 5/5 na poczatku nie kapuje sie jak sie walczy ale spoko

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Nadeszła zima, a razem z nią kolejny turniej rycerski! Chwyć po raz kolejny lancę i stań do boju przeciwko sławom królestwa. Czy i tym razem sprostasz wyzwaniu?

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier