Submachine FLF

Gra Submachine FLF wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Submachine FLF wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 40934
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar patrykolch

25 grudnia 2015, 13:46

lepsza z gier

Avatar kamildabek97

6 października 2012, 11:18

łatwe

Avatar gabi2001

28 sierpnia 2010, 13:12

bardzo łatfe

Avatar Rocky2001

30 lipca 2012, 20:54

@gabi2001: łatwe* -.-

Avatar Rocky2001

30 lipca 2012, 20:53

Łatwizna :))

Avatar ulas0106

2 sierpnia 2011, 14:17

Świetna część, a kończy się tak nagle. Zbyt krótkie i łatwe. 3/5.

Avatar John121

25 lipca 2011, 13:29

prooooste

Avatar gabi2001

10 czerwca 2011, 19:13

Ludzie! Nie przesadzajcie. Taką Submachine prostą rospisujecie? Byście się wstydzili! xDxD

Avatar gabi2001

2 maja 2011, 14:03

erenea jakbyś nie wiedziała ;p

Avatar Erenea

27 lutego 2011, 16:30

chyba najprostsza ze wszystkich submachine :D

Avatar Papier1

1 stycznia 2011, 19:05

1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film

Avatar kusy8

12 grudnia 2010, 16:45

1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film

Avatar Kewin123

11 listopada 2010, 17:59

KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film

Avatar
Konto usunięte

25 sierpnia 2010, 10:58

łatwe, ale fajne

Avatar sadams

8 listopada 2009, 18:55

KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film

Avatar kinimod6

12 lipca 2009, 19:17

Ludzie to taka prosta gra wystarczy spostrzegawczosc przeszedłem cala bez podpowiedzi a wy kopiujecie te odpowiedzi i kopiujecie.
5/5

Avatar marol

30 marca 2009, 22:18

dzięki szopen93 :D

Avatar skiba199

11 grudnia 2008, 20:18

KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film

Avatar maksym11

29 października 2008, 19:10

zal mi was wszyscy kopiuja bo nie umia przejsc albo itp ...

Avatar zack123

19 maja 2008, 21:04

Gra fajna ale i prosta, jak ktoś chce popsuć sobie zabawę to podaję jak przejść. Na magnetofonie wciskamy 2 prostokątny przycisk od prawej, bierzemy klucz i otwieramy drzwi, wychodzimy z pokoju, w lewym rogu tego balkoniku na którym się znajdujemy leży nóż bierzemy go i wracamy do pokoju, tam na ścianach znajdują się szwy jeden z nich jest najbardziej widoczny, bierzemy nóż i rozcinamy szew, znajdujemy tam kartę, podnosimy ją i wychodzimy z pokoju, bierzemy teraz kartę, wkładamy do urządzenia przed drzwiami i naciskamy przycisk pod diodą, następnie naciskamy na karteczkę nad drzwiami i zapamiętujemy (albo zapisujemy) numerek, przechodzimy przez mostek i schodzimy na sam dół, następnie idziemy w lewo przez drzwi, dokładnie na środku przeciwległej ściany widzimy bazgroł przyglądamy mu się i zapamiętujemy znaczki, wracamy do pomieszczenia i idziemy na samą górę, następnie w prawo, wchodzimy do pokoju ze skrytkami, w jednej z nich znajduje się slajd wyjmujemy go, wychodzimy z pokoju, schodzimy jeden poziom niżej i idziemy w prawo, wkładamy slajd do rzutnika, naciskamy przycisk na rzutniku i klikamy na wyświetlony obraz, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, naciskamy na obrazek z sową i zapamiętujemy numerek w dolnym prawym rogu, wychodzimy z pokoju i idziemy w lewo, schodzimy na dół po schodach, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, idziemy w lewo do samego końca, na maszynie wprowadzamy zapamiętane znaczki ze skały i naciskamy przycisk na dole, bierzemy rolkę z filmem i wychodzimy z pokoju, idziemy w prawo i wchodzimy do kolejnego pokoju, do urządzenia wpisujemy numerek z obrazka z sową, zapamiętujemy znaczek, wychodzimy z pokoju i idziemy w prawo, przełączamy przełącznik i idziemy na górę, wchodzimy znów do pierwszych drzwi i przechodzimy w lewo na urządzeniu znajdujemy zapamiętany znaczek i naciskamy na słuchawki, wychodzimy z pokoju i przechodzimy w prawo do końca, do urządzenia wpisujemy numerek z nad swojego pokoju, idziemy w prawo aż dojdziemy do projektora wkładamy do niego rolkę z filmem i naciskamy przycisk, oglądamy filmik i cieszymy się, że przeszliśmy grę.

Avatar kiwika

19 kwietnia 2008, 12:46

KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film.

Avatar marjannn

9 kwietnia 2008, 19:08

dzieki za podpowiedz natus taka sobie 3/5

Avatar
Konto usunięte

9 kwietnia 2008, 18:40

ALE NUDA MAROL DAJE 1/5

Avatar natus306

8 kwietnia 2008, 23:59

KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film.

Avatar szopen93

8 kwietnia 2008, 19:37

łatwizna - uwielbiam submachine :) 5/5 brawa jak zwykle dla autora za wspaniałą grę :D

Avatar Oksodus

8 kwietnia 2008, 16:49

Fana dam 5/5

Avatar damian21

8 kwietnia 2008, 12:27

miałem napisać chciałem to dodać

Avatar Zakom

8 kwietnia 2008, 09:55

czy tylko mi sie tak to wolno laduje?

Avatar mario1009

7 kwietnia 2008, 20:04

łatwa

Avatar marol

7 kwietnia 2008, 19:27

ja to dodałem damian21

Avatar kondziu1

7 kwietnia 2008, 19:26

przeszlem

Avatar pyniunieczka

7 kwietnia 2008, 19:21

fajana gierka 5/5 ;p;p;p:*:8

Avatar misiu132

7 kwietnia 2008, 16:02

u mnie numerek 3218

Avatar damian21

7 kwietnia 2008, 15:22

1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film.

Avatar damian21

7 kwietnia 2008, 15:19

ja to dodałem

Avatar wojtek10

7 kwietnia 2008, 13:06

nawet,nawet. daje 4.

Avatar nixon69

7 kwietnia 2008, 11:55

Gra fajna ale i prosta, jak ktoś chce popsuć sobie zabawę to podaję jak przejść. Na magnetofonie wciskamy 2 prostokątny przycisk od prawej, bierzemy klucz i otwieramy drzwi, wychodzimy z pokoju, w lewym rogu tego balkoniku na którym się znajdujemy leży nóż bierzemy go i wracamy do pokoju, tam na ścianach znajdują się szwy jeden z nich jest najbardziej widoczny, bierzemy nóż i rozcinamy szew, znajdujemy tam kartę, podnosimy ją i wychodzimy z pokoju, bierzemy teraz kartę, wkładamy do urządzenia przed drzwiami i naciskamy przycisk pod diodą, następnie naciskamy na karteczkę nad drzwiami i zapamiętujemy (albo zapisujemy) numerek, przechodzimy przez mostek i schodzimy na sam dół, następnie idziemy w lewo przez drzwi, dokładnie na środku przeciwległej ściany widzimy bazgroł przyglądamy mu się i zapamiętujemy znaczki, wracamy do pomieszczenia i idziemy na samą górę, następnie w prawo, wchodzimy do pokoju ze skrytkami, w jednej z nich znajduje się slajd wyjmujemy go, wychodzimy z pokoju, schodzimy jeden poziom niżej i idziemy w prawo, wkładamy slajd do rzutnika, naciskamy przycisk na rzutniku i klikamy na wyświetlony obraz, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, naciskamy na obrazek z sową i zapamiętujemy numerek w dolnym prawym rogu, wychodzimy z pokoju i idziemy w lewo, schodzimy na dół po schodach, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, idziemy w lewo do samego końca, na maszynie wprowadzamy zapamiętane znaczki ze skały i naciskamy przycisk na dole, bierzemy rolkę z filmem i wychodzimy z pokoju, idziemy w prawo i wchodzimy do kolejnego pokoju, do urządzenia wpisujemy numerek z obrazka z sową, zapamiętujemy znaczek, wychodzimy z pokoju i idziemy w prawo, przełączamy przełącznik i idziemy na górę, wchodzimy znów do pierwszych drzwi i przechodzimy w lewo na urządzeniu znajdujemy zapamiętany znaczek i naciskamy na słuchawki, wychodzimy z pokoju i przechodzimy w prawo do końca, do urządzenia wpisujemy numerek z nad swojego pokoju, idziemy w prawo aż dojdziemy do projektora wkładamy do niego rolkę z filmem i naciskamy przycisk, oglądamy filmik i cieszymy się, że przeszliśmy grę.

Avatar nalepcor113

7 kwietnia 2008, 11:55

Nie takie latwe ale jakos sie przeszlo :D

Avatar kam1350

7 kwietnia 2008, 10:38

glass napisz jak to trzeba przejść

Avatar kam1350

7 kwietnia 2008, 10:35

nie umiem za trudne;/

Avatar glass

7 kwietnia 2008, 09:09

proste...

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Kolejna gra z znakomitej serii Submachine. Tym razem też musisz uruchomić skomplikowaną machinę. Zaczynasz w pokoju z miękką, białą wyściółką...

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

Hity z naszych gier