Gra Submachine FLF wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Submachine FLF wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Kolejna gra z znakomitej serii Submachine. Tym razem też musisz uruchomić skomplikowaną machinę. Zaczynasz w pokoju z miękką, białą wyściółką...
Myszka
Komentarze
Odśwież25 grudnia 2015, 13:46
lepsza z gier
Odpisz
6 października 2012, 11:18
łatwe
Odpisz
28 sierpnia 2010, 13:12
bardzo łatfe
Odpisz
30 lipca 2012, 20:54
@gabi2001: łatwe* -.-
Odpisz
30 lipca 2012, 20:53
Łatwizna :))
Odpisz
2 sierpnia 2011, 14:17
Świetna część, a kończy się tak nagle. Zbyt krótkie i łatwe. 3/5.
Odpisz
25 lipca 2011, 13:29
prooooste
Odpisz
10 czerwca 2011, 19:13
Ludzie! Nie przesadzajcie. Taką Submachine prostą rospisujecie? Byście się wstydzili! xDxD
Odpisz
2 maja 2011, 14:03
erenea jakbyś nie wiedziała ;p
Odpisz
27 lutego 2011, 16:30
chyba najprostsza ze wszystkich submachine :D
Odpisz
1 stycznia 2011, 19:05
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film
Odpisz
12 grudnia 2010, 16:45
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film
Odpisz
11 listopada 2010, 17:59
KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film
Odpisz
25 sierpnia 2010, 10:58
łatwe, ale fajne
Odpisz
8 listopada 2009, 18:55
KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film
Odpisz
12 lipca 2009, 19:17
Ludzie to taka prosta gra wystarczy spostrzegawczosc przeszedłem cala bez podpowiedzi a wy kopiujecie te odpowiedzi i kopiujecie.
5/5
Odpisz
30 marca 2009, 22:18
dzięki szopen93 :D
Odpisz
11 grudnia 2008, 20:18
KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film
Odpisz
29 października 2008, 19:10
zal mi was wszyscy kopiuja bo nie umia przejsc albo itp ...
Odpisz
19 maja 2008, 21:04
Gra fajna ale i prosta, jak ktoś chce popsuć sobie zabawę to podaję jak przejść. Na magnetofonie wciskamy 2 prostokątny przycisk od prawej, bierzemy klucz i otwieramy drzwi, wychodzimy z pokoju, w lewym rogu tego balkoniku na którym się znajdujemy leży nóż bierzemy go i wracamy do pokoju, tam na ścianach znajdują się szwy jeden z nich jest najbardziej widoczny, bierzemy nóż i rozcinamy szew, znajdujemy tam kartę, podnosimy ją i wychodzimy z pokoju, bierzemy teraz kartę, wkładamy do urządzenia przed drzwiami i naciskamy przycisk pod diodą, następnie naciskamy na karteczkę nad drzwiami i zapamiętujemy (albo zapisujemy) numerek, przechodzimy przez mostek i schodzimy na sam dół, następnie idziemy w lewo przez drzwi, dokładnie na środku przeciwległej ściany widzimy bazgroł przyglądamy mu się i zapamiętujemy znaczki, wracamy do pomieszczenia i idziemy na samą górę, następnie w prawo, wchodzimy do pokoju ze skrytkami, w jednej z nich znajduje się slajd wyjmujemy go, wychodzimy z pokoju, schodzimy jeden poziom niżej i idziemy w prawo, wkładamy slajd do rzutnika, naciskamy przycisk na rzutniku i klikamy na wyświetlony obraz, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, naciskamy na obrazek z sową i zapamiętujemy numerek w dolnym prawym rogu, wychodzimy z pokoju i idziemy w lewo, schodzimy na dół po schodach, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, idziemy w lewo do samego końca, na maszynie wprowadzamy zapamiętane znaczki ze skały i naciskamy przycisk na dole, bierzemy rolkę z filmem i wychodzimy z pokoju, idziemy w prawo i wchodzimy do kolejnego pokoju, do urządzenia wpisujemy numerek z obrazka z sową, zapamiętujemy znaczek, wychodzimy z pokoju i idziemy w prawo, przełączamy przełącznik i idziemy na górę, wchodzimy znów do pierwszych drzwi i przechodzimy w lewo na urządzeniu znajdujemy zapamiętany znaczek i naciskamy na słuchawki, wychodzimy z pokoju i przechodzimy w prawo do końca, do urządzenia wpisujemy numerek z nad swojego pokoju, idziemy w prawo aż dojdziemy do projektora wkładamy do niego rolkę z filmem i naciskamy przycisk, oglądamy filmik i cieszymy się, że przeszliśmy grę.
Odpisz
19 kwietnia 2008, 12:46
KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film.
Odpisz
9 kwietnia 2008, 19:08
dzieki za podpowiedz natus taka sobie 3/5
Odpisz
9 kwietnia 2008, 18:40
ALE NUDA MAROL DAJE 1/5
Odpisz
8 kwietnia 2008, 23:59
KOPIA:
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film.
Odpisz
8 kwietnia 2008, 19:37
łatwizna - uwielbiam submachine :) 5/5 brawa jak zwykle dla autora za wspaniałą grę :D
Odpisz
8 kwietnia 2008, 16:49
Fana dam 5/5
Odpisz
8 kwietnia 2008, 12:27
miałem napisać chciałem to dodać
Odpisz
8 kwietnia 2008, 09:55
czy tylko mi sie tak to wolno laduje?
Odpisz
7 kwietnia 2008, 20:04
łatwa
Odpisz
7 kwietnia 2008, 19:27
ja to dodałem damian21
Odpisz
7 kwietnia 2008, 19:26
przeszlem
Odpisz
7 kwietnia 2008, 19:21
fajana gierka 5/5 ;p;p;p:*:8
Odpisz
7 kwietnia 2008, 16:02
u mnie numerek 3218
Odpisz
7 kwietnia 2008, 15:22
1. Drugim przyciskiem od prawej włączamy magnetofon i zabieramy klucz.
2. Kluczem otwieramy drzwi i wychodzimy. Oglądamy numerek nad drzwiami.
3. Zaglądamy za róg, gdzie znajdujemy nóż.
4. Wracamy do pokoju z magnetofonem i przecinamy szew na ścianie. Podnosimy kartę.
5. Wychodzimy na zewnątrz. Wkładamy kartę do urządzenia i wciskamy przycisk.
6. Przechodzimy po kładce i udajemy się na górę, a potem w prawo i przez drzwi. Otwieramy szafki i znajdujemy slajd.
7. Schodzimy na sam dół, tam gdzie piłeczka. Wyglądamy przez okno i zapamiętujemy układ symboli na ścianie.
8. Wracamy dwa poziomy wyżej i skręcamy w prawo. Wkładamy slajd do projektora, wciskamy przycisk i klikamy na zdjęcie.
9. Schodzimy na dół, wchodzimy przez pierwsze drzwi i idziemy w lewo. Ustawiamy symbole ze ściany i zabieramy taśmę.
10. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Klikamy na przycisk na ścianie i słyszymy charakterystyczny odgłos.
11. Wracamy na górę, skręcamy w prawo i przechodzimy przez drzwi. Oglądamy obrazek z sową i odczytujemy na nim numer.
12. Znowu schodzimy na dół, za drugimi drzwiami ustawiamy na urządzeniu numer z obrazu z sową (215). Zapamiętujemy symbol.
13. Wracamy na górę, za pierwszymi drzwiami na urządzeniu ustawiamy symbol i podnosimy słuchawki. Gra muzyczka.
14. Wychodzimy na korytarz i idziemy do końca w prawo. Na panelu ustawiamy cyfry znad drzwi (3218).
15. Idziemy do końca w prawo i montujemy taśmę na projektorze. Wciskamy przycisk i oglądamy film.
Odpisz
7 kwietnia 2008, 15:19
ja to dodałem
Odpisz
7 kwietnia 2008, 13:06
nawet,nawet. daje 4.
Odpisz
7 kwietnia 2008, 11:55
Gra fajna ale i prosta, jak ktoś chce popsuć sobie zabawę to podaję jak przejść. Na magnetofonie wciskamy 2 prostokątny przycisk od prawej, bierzemy klucz i otwieramy drzwi, wychodzimy z pokoju, w lewym rogu tego balkoniku na którym się znajdujemy leży nóż bierzemy go i wracamy do pokoju, tam na ścianach znajdują się szwy jeden z nich jest najbardziej widoczny, bierzemy nóż i rozcinamy szew, znajdujemy tam kartę, podnosimy ją i wychodzimy z pokoju, bierzemy teraz kartę, wkładamy do urządzenia przed drzwiami i naciskamy przycisk pod diodą, następnie naciskamy na karteczkę nad drzwiami i zapamiętujemy (albo zapisujemy) numerek, przechodzimy przez mostek i schodzimy na sam dół, następnie idziemy w lewo przez drzwi, dokładnie na środku przeciwległej ściany widzimy bazgroł przyglądamy mu się i zapamiętujemy znaczki, wracamy do pomieszczenia i idziemy na samą górę, następnie w prawo, wchodzimy do pokoju ze skrytkami, w jednej z nich znajduje się slajd wyjmujemy go, wychodzimy z pokoju, schodzimy jeden poziom niżej i idziemy w prawo, wkładamy slajd do rzutnika, naciskamy przycisk na rzutniku i klikamy na wyświetlony obraz, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, naciskamy na obrazek z sową i zapamiętujemy numerek w dolnym prawym rogu, wychodzimy z pokoju i idziemy w lewo, schodzimy na dół po schodach, idziemy w prawo i wchodzimy do pierwszych drzwi, idziemy w lewo do samego końca, na maszynie wprowadzamy zapamiętane znaczki ze skały i naciskamy przycisk na dole, bierzemy rolkę z filmem i wychodzimy z pokoju, idziemy w prawo i wchodzimy do kolejnego pokoju, do urządzenia wpisujemy numerek z obrazka z sową, zapamiętujemy znaczek, wychodzimy z pokoju i idziemy w prawo, przełączamy przełącznik i idziemy na górę, wchodzimy znów do pierwszych drzwi i przechodzimy w lewo na urządzeniu znajdujemy zapamiętany znaczek i naciskamy na słuchawki, wychodzimy z pokoju i przechodzimy w prawo do końca, do urządzenia wpisujemy numerek z nad swojego pokoju, idziemy w prawo aż dojdziemy do projektora wkładamy do niego rolkę z filmem i naciskamy przycisk, oglądamy filmik i cieszymy się, że przeszliśmy grę.
Odpisz
7 kwietnia 2008, 11:55
Nie takie latwe ale jakos sie przeszlo :D
Odpisz
7 kwietnia 2008, 10:38
glass napisz jak to trzeba przejść
Odpisz
7 kwietnia 2008, 10:35
nie umiem za trudne;/
Odpisz
7 kwietnia 2008, 09:09
proste...
Odpisz