Historia pewnej miłości

Zagrań: 20062
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Fauna24

21 maja 2015, 16:13

Jak przejść 3 poziom?

Avatar
Konto usunięte

26 września 2014, 22:12

Kocham ją. Szukałam jej przez 3 miesiące. Najbardziej lubię ostatni poziom.

Avatar Sabunia

1 czerwca 2014, 15:39

Uwielbiam tą grę ;)

Avatar kowalskijan

23 grudnia 2013, 08:23

ja to całe przeszłem i tak się popłakałem że musiałem użyć 10 chusteczek a gra łatwa i ciekawa i bardzo,bardzo smutna

Avatar shayla_x33

26 grudnia 2011, 12:24

Piękne 5,5 <33

Avatar natalia7

9 lutego 2012, 15:41

@shayla_x33: popieram

Avatar kolimx4

31 października 2011, 14:53

Przeszłem fajne 5/5

Avatar Linkora

25 października 2011, 18:46

Zmiażdżyłem jedną z połówek blokiem. Hmm dam 5/5

Avatar Kaczorek98

17 października 2011, 14:14

Przeszłam. Bardzo fajna gra. 5/5 i do ulu.

Avatar nacia791

13 października 2011, 17:53

Voldek on tylko ją polecił
wyluzuj !
a gra 5/5

Avatar Cichy159

13 października 2011, 21:24

@nacia791: ale prawie zawsze to robi ._.

Avatar
Voldek

15 października 2011, 11:33

@nacia791: Tak, ale on zawsze poleca swoje gry, na każdym kroku!

Avatar
Voldek

16 października 2011, 18:07

@Cichy159: Dzieki za wsparcie koleś.

Avatar Cichy159

17 października 2011, 07:15

spoko :P to trza było wyjaśnić :D

Avatar GaT231

13 października 2011, 15:22

przetłumaczycie mi? tekst? dam +

Avatar
Voldek

16 października 2011, 18:08

@GaT231: Dawaj:

Avatar
Konto usunięte

26 września 2014, 22:31

@GaT231: Przetłumaczę ci tylko to między poziomami.
Miłość to dwie dusze w jednym ciele-Aristotle
Raz byliśmy cieniami,
Kiedy mnie zobaczyła, pobiegła do mnie,
Kiedy szliśmy razem,
Czasami mieliśmy różne poglądy,
i ona uciekała,
Bez niej czułem się ciężki jak kamień,
I zdałem sobie sprawę,
że kiedyś byliśmy cieniami,
Teraz jesteśmy światłem.
Zaufaj mi, już nigdy cię nie zranię moja kochana.

Ale refleks odpisałam po 3 latach :)

Avatar Agent1234

13 października 2011, 16:51

Polecam gre Eric Wynalazca

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar
Voldek

16 października 2011, 18:06

@SuperSoldier: Mnie tez to wkurza, ale zobaczyłem ta grę Eric Wynalazca. Ja dodał arkadiuszek. A agent1234 reklamował swoja grę w komentarzach do Eric wynalazca. I napisał arkadiuszkowi ze aby mu to wynagrodzić będzie polecał jego gry. Rozumiesz? Przejrzyj komentarze, ja tez mówiłem prawie to co ty. Daje Ci łapkę, bo ty masz takie zdanie jak ja.

Avatar kowalskijan

23 grudnia 2013, 08:26

@SuperSoldier: on nie żebra deb**lu on ją poleca bo jest może fajna i mu się podoba ty nie wiesz co to znaczy żebrać

Avatar dziewcze

14 października 2011, 13:25

Trust Me, I won't hurt you Not Anymore. My Dear Love.
Zaufaj mi, to nie będzie bolało, już nie. Droga Miłości.

Avatar dziewcze

14 października 2011, 13:18

pikna ;(( ;(((

Avatar maciek126102

14 października 2011, 12:15

może być

Avatar Agent00Kurczak

14 października 2011, 11:05

Ona chyba potem zwariowała no nie? Jak zaczęła do niego biec i nie można się było zamienic postacią.

Avatar
Konto usunięte

14 października 2011, 08:53

no dobra gra 4/5

Avatar oceniator

13 października 2011, 21:08

4/5

Avatar Totus

13 października 2011, 20:35

5/5 gierka bardzo przyjemna, fajna klimatyczna muzyka pasująca do gry. Fajny pomysł i dobrze wykonanie.

Avatar
Konto usunięte

13 października 2011, 19:40

GaT231 od czego jest google tłumacz??:)

Avatar Rafcio1234

13 października 2011, 19:05

Beznadzieja

Avatar Arisan

13 października 2011, 17:28

5/5, gra dosyć godna uwagi

Avatar Skyler

13 października 2011, 16:48

Beznadzieja.

Avatar MegaTron

13 października 2011, 16:20

2/5

Avatar
Konto usunięte

13 października 2011, 14:58

taka sobie 3/5.

Avatar lukson

13 października 2011, 13:49

mam braida nie gralem w niego ale widzialem na youtube i to jest podobne 4/5

Avatar Dragus542

13 października 2011, 08:51

może być 4/5

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Arystoteles powiedział "miłość to jedna dusza w dwóch ciałach". Przed Tobą gra z klimatycznym podkładem muzycznym, gdzie zadaniem będzie doprowadzenie do siebie pary zakochanych.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie się
Z - Zmiana postaci

Podobne gry

Hity z naszych gier