Ewolucja

Gra Ewolucja wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Ewolucja wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 40525
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar filarziemi

19 września 2016, 05:57

Jedna z najlepszych gier typu "ucieczka"!!!

Avatar CEM890

20 czerwca 2013, 16:58

1.(gdzie zaczynasz) zbierz grzyba a potem wejdź do łodzi zabierz stamtąd żabę i klejnot, wyjdź do miejsca gdzie zacząłeś a potem udaj sie w lewo.
2.jesteś w komnacie z głazem i hieroglifem na ścianie , przejdź jeszcze raz w lewo aż spotkasz buddę za chaszczami.
3.znajdź chrząszcza (koło prawego górnego rogu) naciśnij na niego a potem na te korzenie, wejdź do buddy.
4.za buddą jest żółty klejnot zbierz go, jak zauważyłeś pewnie budda ma palce skierowane w różną stronę oraz różną ilość bransolet na łapach. Udajmy że udało ci się to rozszyfrować co to wszystko znaczy wyjdź od buddy i idź w lewo.
5.kombinacja do drzwi : góra , lewo, góra, prawo, prawo, góra. W zaje***ty sposób otworzyłeś drzwi wejdź do środka
6.Otwórz brązowe drzwi bez zamka a potem wejdź do środka
7.Jesteś w "laboratorium" jak widzisz wszytko co dotkniesz lub spróbujesz zabrać zwraca uwagę dziadka. Spokojnie kliknij na te "butle" (mnie to przypominają baterie) i zabierz z od nich rękawice.
8. wyjdź i idź do pomieszczenie z głazem i hieroglifem.
9. za średnik kamieniem leży fioletowy klejnot, weź go a potem kliknij w eq na tego chłopaka i na '+' przy nim. Zaznacz rękawice i naciśnij na jego łapy. HURA mamy 1 cześć kombinezonu. zaznacz na chłopaka i kliknij na głaz. jak go rozduprzysz to pod którymś z kamyków jest turkusowy klejnot tez go zabierz, idź na górę
10. weź banany i za opartym kamulcem o ścianę leży słoik zabierz go. klejnoty wklejasz w następujący sposób: pomiedzy niebieskim i czerwonym -> fioletowy, pomiedzy czerwonym i zielonym -. zółty, pomiedzy niebieskim i zielonym -. turkusowy. udaj sie w prawo.
11.zabierz jagody. kliknij na słoik a potem na '+' (powiększenie przedmiotu) otwórz go klikając na wieczko zaznacz grzyba a potem na słoik kliknij, to samo z jagodami. udaj sie do "laboratorium"
12.daj profesorkowi banany a potem weź buty, załóż je tak jak rękawice... dalej nie wiem jak przejść jeśli ktoś wie niech skopiuje i dokleja następne punkty
13. klikamy na "+" przy takim złotym kwadracie ktory zebralismy ze swojego "stateczku " na początku i klikamy ale nie na "+" tylko na postac i nastepnie znowu na kwadracik i niszczymy go.
14.znajdujemy klucz i NIE idziemy do drzwi z zamkiem ale tam gdzie jest taka "studnia".
15. klikamy na kwadracik z zamkiem i biezemy ksiazke i potem znowu klikamy na ten kwadracik ktory wlasnie zdjelismy widac ze jest narysowane cos w ksztalcie plusa
16. klikamy na ksiazke i czytamy .
17. nie wychodzimy z tej komnaty. ten środkowy panel należy uzupełnić j-jasny c-ciemny b-biały
18.Zabieramy patyczek i wrzucamy go do wcześniej przygotowanej mieszanki w słoiku(grzybek i jagody),mieszankę aplikujemy żabce.

Avatar CEM890

20 czerwca 2013, 16:55

1.(gdzie zaczynasz) zbierz grzyba a potem wejdź do łodzi zabierz stamtąd żabę i klejnot, wyjdź do miejsca gdzie zacząłeś a potem udaj sie w lewo.
2.jesteś w komnacie z głazem i hieroglifem na ścianie , przejdź jeszcze raz w lewo aż spotkasz buddę za chaszczami.
3.znajdź chrząszcza (koło prawego górnego rogu) naciśnij na niego a potem na te korzenie, wejdź do buddy.
4.za buddą jest żółty klejnot zbierz go, jak zauważyłeś pewnie budda ma palce skierowane w różną stronę oraz różną ilość bransolet na łapach. Udajmy że udało ci się to rozszyfrować co to wszystko znaczy wyjdź od buddy i idź w lewo.
5.kombinacja do drzwi : góra , lewo, góra, prawo, prawo, góra. W zaje***ty sposób otworzyłeś drzwi wejdź do środka
6.Otwórz brązowe drzwi bez zamka a potem wejdź do środka
7.Jesteś w "laboratorium" jak widzisz wszytko co dotkniesz lub spróbujesz zabrać zwraca uwagę dziadka. Spokojnie kliknij na te "butle" (mnie to przypominają baterie) i zabierz z od nich rękawice.
8. wyjdź i idź do pomieszczenie z głazem i hieroglifem.
9. za średnik kamieniem leży fioletowy klejnot, weź go a potem kliknij w eq na tego chłopaka i na '+' przy nim. Zaznacz rękawice i naciśnij na jego łapy. HURA mamy 1 cześć kombinezonu. zaznacz na chłopaka i kliknij na głaz. jak go rozduprzysz to pod którymś z kamyków jest turkusowy klejnot tez go zabierz, idź na górę
10. weź banany i za opartym kamulcem o ścianę leży słoik zabierz go. klejnoty wklejasz w następujący sposób: pomiedzy niebieskim i czerwonym -> fioletowy, pomiedzy czerwonym i zielonym -. zółty, pomiedzy niebieskim i zielonym -. turkusowy. udaj sie w prawo.
11.zabierz jagody. kliknij na słoik a potem na '+' (powiększenie przedmiotu) otwórz go klikając na wieczko zaznacz grzyba a potem na słoik kliknij, to samo z jagodami. udaj sie do "laboratorium"
12.daj profesorkowi banany a potem weź buty, załóż je tak jak rękawice... dalej nie wiem jak przejść jeśli ktoś wie niech skopiuje i dokleja następne punkty
13. klikamy na "+" przy takim złotym kwadracie ktory zebralismy ze swojego "stateczku " na początku i klikamy ale nie na "+" tylko na postac i nastepnie znowu na kwadracik i niszczymy go.
14.znajdujemy klucz i NIE idziemy do drzwi z zamkiem ale tam gdzie jest taka "studnia".
15. klikamy na kwadracik z zamkiem i biezemy ksiazke i potem znowu klikamy na ten kwadracik ktory wlasnie zdjelismy widac ze jest narysowane cos w ksztalcie plusa
16. klikamy na ksiazke i czytamy .
17. nie wychodzimy z tej komnaty. ten środkowy panel należy uzupełnić j-jasny c-ciemny b-biały
18.Zabieramy patyczek i wrzucamy go do wcześniej przygotowanej mieszanki w słoiku(grzybek i jagody),mieszankę aplikujemy żabce

Avatar michixxx

14 września 2012, 20:56

nawet

Avatar ulas0106

1 września 2012, 18:50

Świetna gra, tak samo jak poprzednia część. 5/5

Avatar anik1

2 marca 2012, 14:01

1.(gdzie zaczynasz) zbierz grzyba a potem wejdź do łodzi zabierz stamtąd żabę i klejnot, wyjdź do miejsca gdzie zacząłeś a potem udaj sie w lewo.
2.jesteś w komnacie z głazem i hieroglifem na ścianie , przejdź jeszcze raz w lewo aż spotkasz buddę za chaszczami.
3.znajdź chrząszcza (koło prawego górnego rogu) naciśnij na niego a potem na te korzenie, wejdź do buddy.
4.za buddą jest żółty klejnot zbierz go, jak zauważyłeś pewnie budda ma palce skierowane w różną stronę oraz różną ilość bransolet na łapach. Udajmy że udało ci się to rozszyfrować co to wszystko znaczy wyjdź od buddy i idź w lewo.
5.kombinacja do drzwi : góra , lewo, góra, prawo, prawo, góra. W zaje***ty sposób otworzyłeś drzwi wejdź do środka
6.Otwórz brązowe drzwi bez zamka a potem wejdź do środka
7.Jesteś w "laboratorium" jak widzisz wszytko co dotkniesz lub spróbujesz zabrać zwraca uwagę dziadka. Spokojnie kliknij na te "butle" (mnie to przypominają baterie) i zabierz z od nich rękawice.
8. wyjdź i idź do pomieszczenie z głazem i hieroglifem.
9. za średnik kamieniem leży fioletowy klejnot, weź go a potem kliknij w eq na tego chłopaka i na '+' przy nim. Zaznacz rękawice i naciśnij na jego łapy. HURA mamy 1 cześć kombinezonu. zaznacz na chłopaka i kliknij na głaz. jak go rozduprzysz to pod którymś z kamyków jest turkusowy klejnot tez go zabierz, idź na górę
10. weź banany i za opartym kamulcem o ścianę leży słoik zabierz go. klejnoty wklejasz w następujący sposób: pomiedzy niebieskim i czerwonym -> fioletowy, pomiedzy czerwonym i zielonym -. zółty, pomiedzy niebieskim i zielonym -. turkusowy. udaj sie w prawo.
11.zabierz jagody. kliknij na słoik a potem na '+' (powiększenie przedmiotu) otwórz go klikając na wieczko zaznacz grzyba a potem na słoik kliknij, to samo z jagodami. udaj sie do "laboratorium"
12.daj profesorkowi banany a potem weź buty, załóż je tak jak rękawice... dalej nie wiem jak przejść jeśli ktoś wie niech skopiuje i dokleja następne punkty
13. klikamy na "+" przy takim złotym kwadracie ktory zebralismy ze swojego "stateczku " na początku i klikamy ale nie na "+" tylko na postac i nastepnie znowu na kwadracik i niszczymy go.
14.znajdujemy klucz i NIE idziemy do drzwi z zamkiem ale tam gdzie jest taka "studnia".
15. klikamy na kwadracik z zamkiem i biezemy ksiazke i potem znowu klikamy na ten kwadracik ktory wlasnie zdjelismy widac ze jest narysowane cos w ksztalcie plusa
16. klikamy na ksiazke i czytamy .
17. nie wychodzimy z tej komnaty. ten środkowy panel należy uzupełnić j-jasny c-ciemny b-bialy

Avatar kubol1902

2 lutego 2012, 11:52

fajne i do ulu 10/10

Avatar kubol1902

2 lutego 2012, 11:26

.Idziemy do pomieszczenia,które wcześniej niechcący (tya) podpaliliśmy i w lewo.Kolejna zagadka,jak ja je uwielbiam!
32.Od góry kryształy ustawiamy następująco:Biały,żółty,turkus,fiolet.Banan!Nie musze chyba tłumaczyć co z nim zrobić,prawda?;>
33.Zakładamy sprzęt i idziemy do pomieszczenia na lewo od laboratorium profesorka.Ludzik,klik na wodę.
34.Zza rośliny zabieramy coś,co dla mnie wygląda jak strzykawka.
35.Idziemy na lewo,zgarniamy niebieskie zioło,wrzucamy je do słoika,mieszamy patyczkiem,otrzymujemy niebieską mieszankę.
36.Idziemy na górę do klatki nosorożca,wrzucamy mu mieszankę do poidełka(Co na to zieloni?)Mamy kolejną zagadkę!Zapamiętajcie ten układ kółek,bo zaraz się przyda.
37.Idziemy do pomieszczenia który (tja)niechcący podpaliliśmy i w prawo.Odtwarzamy dokładnie ten sam układ kółek co był u nosorożca.(średnie-wschód,małe-północny zachód,duże-południowy zachód)
38.Ekhm,to co wzięłam za strzykawkę okazuje się być wajchą.Wkładamy ją do koła obok czaszki i przekręcamy.
39.Zabieramy gaśnicę i gasimy pożar w pokoju obok(zegnaj,destrukcjo!:()
40.Zapamiętajcie układ nad drzwiami windy,bo jak znam życie,to pewnie cholerna zagadka.Wchodzimy do windy.
41.I oczywiście!Na górze ustawiamy te dziwne cosie wg. wskazówki nad drzwiami.Idziemy na górę po drabinie(nie na samą górę),odgarniamy liście po prawej,zabieramy siatkę.
42.Wracamy do wody.Pamiętacie tą małą,irytującą rybkę?Próbowaliście ją złapać?Teraz macie okazję się zemścić :3
43.Łapiemy rybkę w siatkę i wracamy na drzewo do kota.
44.łapiemy go oczywiście za pomocą ryby.Wracamy do profesorka i oddajemy mu zagubione zwierzątko(tylko nie popłaczcie się przy tej wzruszającej scenie!)
45.Otwieramy drzwi obok pokoju profesorka,zabieramy skrzydła i oczywiście zakładamy je.Idziemy na drzewo.Klik na ludzika i na niebo.Fru!
Made by smoczka,żadne prawa nie są zastrzeżone.

Zgadzasz się z opinią 2Nie zgadzasz się z opinią 0

odpiszzgłoś komentarz

Avatar kubol1902

1 lutego 2012, 21:12

1.(gdzie zaczynasz) zbierz grzyba a potem wejdź do łodzi zabierz stamtąd żabę i klejnot, wyjdź do miejsca gdzie zacząłeś a potem udaj sie w lewo.
2.jesteś w komnacie z głazem i hieroglifem na ścianie , przejdź jeszcze raz w lewo aż spotkasz buddę za chaszczami.
3.znajdź chrząszcza (koło prawego górnego rogu) naciśnij na niego a potem na te korzenie, wejdź do buddy.
4.za buddą jest żółty klejnot zbierz go, jak zauważyłeś pewnie budda ma palce skierowane w różną stronę oraz różną ilość bransolet na łapach. Udajmy że udało ci się to rozszyfrować co to wszystko znaczy wyjdź od buddy i idź w lewo.
5.kombinacja do drzwi : góra , lewo, góra, prawo, prawo, góra. W zaje***ty sposób otworzyłeś drzwi wejdź do środka
6.Otwórz brązowe drzwi bez zamka a potem wejdź do środka
7.Jesteś w "laboratorium" jak widzisz wszytko co dotkniesz lub spróbujesz zabrać zwraca uwagę dziadka. Spokojnie kliknij na te "butle" (mnie to przypominają baterie) i zabierz z od nich rękawice.
8. wyjdź i idź do pomieszczenie z głazem i hieroglifem.
9. za średnik kamieniem leży fioletowy klejnot, weź go a potem kliknij w eq na tego chłopaka i na '+' przy nim. Zaznacz rękawice i naciśnij na jego łapy. HURA mamy 1 cześć kombinezonu. zaznacz na chłopaka i kliknij na głaz. jak go rozduprzysz to pod którymś z kamyków jest turkusowy klejnot tez go zabierz, idź na górę
10. weź banany i za opartym kamulcem o ścianę leży słoik zabierz go. klejnoty wklejasz w następujący sposób: pomiedzy niebieskim i czerwonym -> fioletowy, pomiedzy czerwonym i zielonym -. zółty, pomiedzy niebieskim i zielonym -. turkusowy. udaj sie w prawo.
11.zabierz jagody. kliknij na słoik a potem na '+' (powiększenie przedmiotu) otwórz go klikając na wieczko zaznacz grzyba a potem na słoik kliknij, to samo z jagodami. udaj sie do "laboratorium"
12.daj profesorkowi banany a potem weź buty, załóż je tak jak rękawice... dalej nie wiem jak przejść jeśli ktoś wie niech skopiuje i dokleja następne punkty
13. klikamy na "+" przy takim złotym kwadracie ktory zebralismy ze swojego "stateczku " na początku i klikamy ale nie na "+" tylko na postac i nastepnie znowu na kwadracik i niszczymy go.
14.znajdujemy klucz i NIE idziemy do drzwi z zamkiem ale tam gdzie jest taka "studnia".
15. klikamy na kwadracik z zamkiem i biezemy ksiazke i potem znowu klikamy na ten kwadracik ktory wlasnie zdjelismy widac ze jest narysowane cos w ksztalcie plusa
16. klikamy na ksiazke i czytamy .
17. nie wychodzimy z tej komnaty. ten środkowy panel należy uzupełnić j-jasny c-ciemny b-bialy

Avatar Nikon123456

31 stycznia 2012, 20:17

fajna gra 5/5

Avatar police23

23 stycznia 2012, 15:38

nie mogę wejść do windy

Avatar police23

23 stycznia 2012, 10:49

jak się otwiera te drzwi na lewo od łodzi?

Avatar
Konto usunięte

21 października 2011, 20:54

31.Idziemy do pomieszczenia,które wcześniej niechcący (tya) podpaliliśmy i w lewo.Kolejna zagadka,jak ja je uwielbiam!
32.Od góry kryształy ustawiamy następująco:Biały,żółty,turkus,fiolet.Banan!Nie musze chyba tłumaczyć co z nim zrobić,prawda?;>
do punktu 32. skąd zdobyć te kryształy? jak je biorę to zamykają mi się te prawe drzwi i nie mogę wejść do pokoju z tym (tja)

Avatar smoczka

22 października 2011, 09:06

Jeśli wykonałaś wszystko wg podpowiedzi,powinnaś otworzyć sobie inne przejście.Patrz punkt
nr.29 i 30- oto jak ją otworzyć.

Avatar smoczka

21 października 2011, 14:43

31.Idziemy do pomieszczenia,które wcześniej niechcący (tya) podpaliliśmy i w lewo.Kolejna zagadka,jak ja je uwielbiam!
32.Od góry kryształy ustawiamy następująco:Biały,żółty,turkus,fiolet.Banan!Nie musze chyba tłumaczyć co z nim zrobić,prawda?;>
33.Zakładamy sprzęt i idziemy do pomieszczenia na lewo od laboratorium profesorka.Ludzik,klik na wodę.
34.Zza rośliny zabieramy coś,co dla mnie wygląda jak strzykawka.
35.Idziemy na lewo,zgarniamy niebieskie zioło,wrzucamy je do słoika,mieszamy patyczkiem,otrzymujemy niebieską mieszankę.
36.Idziemy na górę do klatki nosorożca,wrzucamy mu mieszankę do poidełka(Co na to zieloni?)Mamy kolejną zagadkę!Zapamiętajcie ten układ kółek,bo zaraz się przyda.
37.Idziemy do pomieszczenia który (tja)niechcący podpaliliśmy i w prawo.Odtwarzamy dokładnie ten sam układ kółek co był u nosorożca.(średnie-wschód,małe-północny zachód,duże-południowy zachód)
38.Ekhm,to co wzięłam za strzykawkę okazuje się być wajchą.Wkładamy ją do koła obok czaszki i przekręcamy.
39.Zabieramy gaśnicę i gasimy pożar w pokoju obok(zegnaj,destrukcjo!:()
40.Zapamiętajcie układ nad drzwiami windy,bo jak znam życie,to pewnie cholerna zagadka.Wchodzimy do windy.
41.I oczywiście!Na górze ustawiamy te dziwne cosie wg. wskazówki nad drzwiami.Idziemy na górę po drabinie(nie na samą górę),odgarniamy liście po prawej,zabieramy siatkę.
42.Wracamy do wody.Pamiętacie tą małą,irytującą rybkę?Próbowaliście ją złapać?Teraz macie okazję się zemścić :3
43.Łapiemy rybkę w siatkę i wracamy na drzewo do kota.
44.łapiemy go oczywiście za pomocą ryby.Wracamy do profesorka i oddajemy mu zagubione zwierzątko(tylko nie popłaczcie się przy tej wzruszającej scenie!)
45.Otwieramy drzwi obok pokoju profesorka,zabieramy skrzydła i oczywiście zakładamy je.Idziemy na drzewo.Klik na ludzika i na niebo.Fru!
Made by smoczka,żadne prawa nie są zastrzeżone.

Avatar DomWer

19 października 2011, 22:22

1.(gdzie zaczynasz) zbierz grzyba a potem wejdź do łodzi zabierz stamtąd żabę i klejnot, wyjdź do miejsca gdzie zacząłeś a potem udaj sie w lewo.
2.jesteś w komnacie z głazem i hieroglifem na ścianie , przejdź jeszcze raz w lewo aż spotkasz buddę za chaszczami.
3.znajdź chrząszcza (koło prawego górnego rogu) naciśnij na niego a potem na te korzenie, wejdź do buddy.
4.za buddą jest żółty klejnot zbierz go, jak zauważyłeś pewnie budda ma palce skierowane w różną stronę oraz różną ilość bransolet na łapach. Udajmy że udało ci się to rozszyfrować co to wszystko znaczy wyjdź od buddy i idź w lewo.
5.kombinacja do drzwi : góra , lewo, góra, prawo, prawo, góra. W zaje***ty sposób otworzyłeś drzwi wejdź do środka
6.Otwórz brązowe drzwi bez zamka a potem wejdź do środka
7.Jesteś w "laboratorium" jak widzisz wszytko co dotkniesz lub spróbujesz zabrać zwraca uwagę dziadka. Spokojnie kliknij na te "butle" (mnie to przypominają baterie) i zabierz z od nich rękawice.
8. wyjdź i idź do pomieszczenie z głazem i hieroglifem.
9. za średnik kamieniem leży fioletowy klejnot, weź go a potem kliknij w eq na tego chłopaka i na '+' przy nim. Zaznacz rękawice i naciśnij na jego łapy. HURA mamy 1 cześć kombinezonu. zaznacz na chłopaka i kliknij na głaz. jak go rozduprzysz to pod którymś z kamyków jest turkusowy klejnot tez go zabierz, idź na górę
10. weź banany i za opartym kamulcem o ścianę leży słoik zabierz go. klejnoty wklejasz w następujący sposób: pomiedzy niebieskim i czerwonym -> fioletowy, pomiedzy czerwonym i zielonym -. zółty, pomiedzy niebieskim i zielonym -. turkusowy. udaj sie w prawo.
11.zabierz jagody. kliknij na słoik a potem na '+' (powiększenie przedmiotu) otwórz go klikając na wieczko zaznacz grzyba a potem na słoik kliknij, to samo z jagodami. udaj sie do "laboratorium"
12.daj profesorkowi banany a potem weź buty, załóż je tak jak rękawice... dalej nie wiem jak przejść jeśli ktoś wie niech skopiuje i dokleja następne punkty
13. klikamy na "+" przy takim złotym kwadracie ktory zebralismy ze swojego "stateczku " na początku i klikamy ale nie na "+" tylko na postac i nastepnie znowu na kwadracik i niszczymy go.
14.znajdujemy klucz i NIE idziemy do drzwi z zamkiem ale tam gdzie jest taka "studnia".
15. klikamy na kwadracik z zamkiem i biezemy ksiazke i potem znowu klikamy na ten kwadracik ktory wlasnie zdjelismy widac ze jest narysowane cos w ksztalcie plusa
16. klikamy na ksiazke i czytamy .
17. nie wychodzimy z tej komnaty. ten środkowy panel należy uzupełnić j-jasny c-ciemny b-bialy
J C B
J C J
B C J

Avatar magnetum

13 października 2011, 17:18

super gra

Avatar Vego93

9 października 2011, 20:44

Super Gierka

Avatar Sonny13

9 października 2011, 16:20

otworzysz drzwi naciskasz prawo,lewo,lewo, prawo,lewo,prawo,lewo te gwiazdki co jest pomieszczenie z okiem to jest układ gwiazd do otworzenia drzwi ;)

Avatar Sonny13

9 października 2011, 15:52

1.(gdzie zaczynasz) zbierz grzyba a potem wejdź do łodzi zabierz stamtąd żabę i klejnot, wyjdź do miejsca gdzie zacząłeś a potem udaj sie w lewo.
2.jesteś w komnacie z głazem i hieroglifem na ścianie , przejdź jeszcze raz w lewo aż spotkasz buddę za chaszczami.
3.znajdź chrząszcza (koło prawego górnego rogu) naciśnij na niego a potem na te korzenie, wejdź do buddy.
4.za buddą jest żółty klejnot zbierz go, jak zauważyłeś pewnie budda ma palce skierowane w różną stronę oraz różną ilość bransolet na łapach. Udajmy że udało ci się to rozszyfrować co to wszystko znaczy wyjdź od buddy i idź w lewo.
5.kombinacja do drzwi : góra , lewo, góra, prawo, prawo, góra. W zaje***ty sposób otworzyłeś drzwi wejdź do środka
6.Otwórz brązowe drzwi bez zamka a potem wejdź do środka
7.Jesteś w "laboratorium" jak widzisz wszytko co dotkniesz lub spróbujesz zabrać zwraca uwagę dziadka. Spokojnie kliknij na te "butle" (mnie to przypominają baterie) i zabierz z od nich rękawice.
8. wyjdź i idź do pomieszczenie z głazem i hieroglifem.
9. za średnik kamieniem leży fioletowy klejnot, weź go a potem kliknij w eq na tego chłopaka i na '+' przy nim. Zaznacz rękawice i naciśnij na jego łapy. HURA mamy 1 cześć kombinezonu. zaznacz na chłopaka i kliknij na głaz. jak go rozduprzysz to pod którymś z kamyków jest turkusowy klejnot tez go zabierz, idź na górę
10. weź banany i za opartym kamulcem o ścianę leży słoik zabierz go. klejnoty wklejasz w następujący sposób: pomiedzy niebieskim i czerwonym -> fioletowy, pomiedzy czerwonym i zielonym -. zółty, pomiedzy niebieskim i zielonym -. turkusowy. udaj sie w prawo.
11.zabierz jagody. kliknij na słoik a potem na '+' (powiększenie przedmiotu) otwórz go klikając na wieczko zaznacz grzyba a potem na słoik kliknij, to samo z jagodami. udaj sie do "laboratorium"
12.daj profesorkowi banany a potem weź buty, załóż je tak jak rękawice... dalej nie wiem jak przejść jeśli ktoś wie niech skopiuje i dokleja następne punkty
13. klikamy na "+" przy takim złotym kwadracie ktory zebralismy ze swojego "stateczku " na początku i klikamy ale nie na "+" tylko na postac i nastepnie znowu na kwadracik i niszczymy go.
14.znajdujemy klucz i NIE idziemy do drzwi z zamkiem ale tam gdzie jest taka "studnia".
15. klikamy na kwadracik z zamkiem i biezemy ksiazke i potem znowu klikamy na ten kwadracik ktory wlasnie zdjelismy widac ze jest narysowane cos w ksztalcie plusa
16. klikamy na ksiazke i czytamy .
17. nie wychodzimy z tej komnaty. ten środkowy panel należy uzupełnić j-jasny c-ciemny b-bialy
J C B
J C J
B C J

Avatar Giiovinco

6 października 2011, 17:52

kota trzeba złapać dzięki rybie :

wracamy tam gdzie nurkowalismy i biezemy sitkiem tą rybę i dajemy ja kotu, kota biezemy do profesorka i dajemy mu on daje klucz do drzwi obok jego "gabinetu" otwieramy drzwi za pomoca wreczonego nam klucza biezemy skrzydła i dalej nie mowie wam zakonczenia :P

Avatar xbuzka98x

6 października 2011, 14:10

nie potrafie ulorzyc tych kwadracików tam gdzie jest taka jakbyb studnia

Avatar Fananime

5 października 2011, 16:55

a ten kod z gasnica?

Avatar arcionek

3 października 2011, 15:27

nie mogę otworzyć drzwi :O

Avatar Rastafa0

3 października 2011, 23:08

@arcionek: jakichs drzwi, jezeli nie ma w moim poradniczku to napisz to Ci podpowiem

Avatar Fananime

3 października 2011, 07:25

dalej znow nieiwem co zrobic bo jak sie ma okularki i na to oko z nimi sie pojdzie (w tym pomieszczeniu)to pojawiaja sie gwiazdki i tyle

Co mam patrzec na gwiazdy ??? widzialem ze niektore przedmioty mozna dotknac ale niewiedzialem czym naprzyklad drabina na samym dole lub kubel z woda nosorozca

Avatar Rastafa0

3 października 2011, 23:07

@Fananime: nie pisalem o tych gwiazdach gdyz te gwiazdki to kolejnosc ciagniecia za klamki(stwierdzilem ze nie bedzie to potrzebne wiec nie pisalem)

Avatar betty25

3 października 2011, 21:14

w końcu przeszłam całe dobra gierka :)

Avatar lampard2001

3 października 2011, 17:54

fajne całe przeszłem 5/5

Avatar betty25

3 października 2011, 17:32

jak otworzyć winde?

Avatar betty25

3 października 2011, 17:04

otworzysz drzwi naciskasz prawo,lewo,lewo, prawo,lewo,prawo,lewo te gwiazdki co jest pomieszczenie z okiem to jest układ gwiazd do otworzenia drzwi ;)

Avatar betty25

3 października 2011, 16:52

a skąd wziąć paprotkę?

Avatar arcionek

3 października 2011, 15:13

łał ile gier ze słowem "Ewolucja" :O

Avatar Fananime

3 października 2011, 07:16

jak by co ktos nie wiedzial co zrobic z paprotka i grzybem to zobaczcie do dziennika(tez uzywacie probowki)

Avatar Fananime

3 października 2011, 07:15

dzieki za pomoc zrobilem juz troche dalej dzieki tobie

Avatar Rastafa0

2 października 2011, 22:57

18. Otworzy sie wlaz i bierzemy tą próbowke i wychodzimy, izdiemy po schodach na gore a potem w lewo , to tego sloika dodajemy tą próbowke, a nastepnie powiekszamy zabe i klikamy na nia tym "roztworem"
19. zolta zaba ktora zrobila sie czerwona, klikamy nia na line ktora znajduje sie na zewnatrz(po schodach na gore i w lewo), zaba zrzuci nam ta line, no i klikamy, pokaze nam sie pilka, jak mamy zalozone buty od profesora to klikamy bohatera a nastepnie na pilke, otworzy nam sie skała i wyjmujemy bialy szczecianik:)

glupio wyszlo bo nie pokolei ale mozna tylko 3000 znakow i byly pewno klopoty ale mysle ze to w niczym nie przeszkadza;)

Avatar Rastafa0

2 października 2011, 22:56

0 czesc

1.(gdzie zaczynasz) zbierz grzyba a potem wejdź do łodzi zabierz stamtąd żabę i klejnot, wyjdź do miejsca gdzie zacząłeś a potem udaj sie w lewo.
2.jesteś w komnacie z głazem i hieroglifem na ścianie , przejdź jeszcze raz w lewo aż spotkasz buddę za chaszczami.
3.znajdź chrząszcza (koło prawego górnego rogu) naciśnij na niego a potem na te korzenie, wejdź do buddy.
4.za buddą jest żółty klejnot zbierz go, jak zauważyłeś pewnie budda ma palce skierowane w różną stronę oraz różną ilość bransolet na łapach. Udajmy że udało ci się to rozszyfrować co to wszystko znaczy wyjdź od buddy i idź w lewo.
5.kombinacja do drzwi : góra , lewo, góra, prawo, prawo, góra. W zaje***ty sposób otworzyłeś drzwi wejdź do środka
6.Otwórz brązowe drzwi bez zamka a potem wejdź do środka
7.Jesteś w "laboratorium" jak widzisz wszytko co dotkniesz lub spróbujesz zabrać zwraca uwagę dziadka. Spokojnie kliknij na te "butle" (mnie to przypominają baterie) i zabierz z od nich rękawice.
8. wyjdź i idź do pomieszczenie z głazem i hieroglifem.
9. za średnik kamieniem leży fioletowy klejnot, weź go a potem kliknij w eq na tego chłopaka i na '+' przy nim. Zaznacz rękawice i naciśnij na jego łapy. HURA mamy 1 cześć kombinezonu. zaznacz na chłopaka i kliknij na głaz. jak go rozduprzysz to pod którymś z kamyków jest turkusowy klejnot tez go zabierz, idź na górę
10. weź banany i za opartym kamulcem o ścianę leży słoik zabierz go. klejnoty wklejasz w następujący sposób: pomiedzy niebieskim i czerwonym -> fioletowy, pomiedzy czerwonym i zielonym -. zółty, pomiedzy niebieskim i zielonym -. turkusowy. udaj sie w prawo.
11.zabierz jagody. kliknij na słoik a potem na '+' (powiększenie przedmiotu) otwórz go klikając na wieczko zaznacz grzyba a potem na słoik kliknij, to samo z jagodami. udaj sie do "laboratorium"
12.daj profesorkowi banany a potem weź buty, załóż je tak jak rękawice... dalej nie wiem jak przejść jeśli ktoś wie niech skopiuje i dokleja następne punkty
13. klikamy na "+" przy takim złotym kwadracie ktory zebralismy ze swojego "stateczku " na początku i klikamy ale nie na "+" tylko na postac i nastepnie znowu na kwadracik i niszczymy go.
14.znajdujemy klucz i NIE idziemy do drzwi z zamkiem ale tam gdzie jest taka "studnia".
15. klikamy na kwadracik z zamkiem i biezemy ksiazke i potem znowu klikamy na ten kwadracik ktory wlasnie zdjelismy widac ze jest narysowane cos w ksztalcie plusa
16. klikamy na ksiazke i czytamy .
17. nie wychodzimy z tej komnaty. ten środkowy panel należy uzupełnić j-jasny c-ciemny b-bialy
J C B
J C J
B C J

Avatar Rastafa0

2 października 2011, 22:55

2 czesc

20. idziemy w prawo i uzupelniamy puste pola w scianie, fioletowy miedzy niebieskim a czerwonym, zolty miedzy czerwonym a zielonym, bialy na srodku no i ten co zostal to wiadomo:)
21. idziemy w prawo, nastepnie po drabinie na gore i za beczkami znajdujemy banany, chyba wiesz co z nimi zrobic? (tak tak do profesorka)
22. dostaniemy okulary(zakladamy) i idziemy spowrotem tak gdzie byla ta drabina i plakat o zaginionym kocie, idziemy w prawo do tunelu i klikamy na bohatera a nastepnie na to oko na srodku
23. idziemy w prawo i bierzemy grzyba, gdzies kolo nosorozca, idziemy znowu tak skad bralismy banany (za beczkami) i klikamy klamki w takiej kolejnosci: p, l, l, p, l, p, l
24. wchodzimy, przewracamy butle z czyms latoplalnym i bierzemy elektryczna myszke(klikamy ja , odwracamy i wlaczamy)
25. teraz idziemy do sali gdzie pantera pilnuje liny, klikamy na myszke a nastepnie na pantere, bierzemy line i przyczepiamy ja do drabiny, idziemy w lewo i wyjmujemy nasze 4 szesciany, potem idziemy tak gdzie profesor z tym ze przed wejsciem do niego jest lina (juz nie musimy chodzic przez te drzwi ktore otwieraja sie po umieszczeniu tych szczescianow)
26. wchodzimy do poziomu windy(tam gdzie sie pali) i idziemy w lewo i ustawiamy w kolejnosci WYTP
w-white y-yellow t-teal p-purple (sam męczylem sie z tym okolo 20 minut)
27.bierzemy banany i do profesora, bierzemy butle z tlenem i idziemy tam gdzie otrzymalismy ksiazke( na lewo od pokoju profesora), zakladamy butle z tlenem i schodzimy pod wode bierzemy wajhe i plyniemy w lewo i bierzemy niebieska rosline, wyplywamy i wkladamy do sloika: niebieska rosline, grzyba i wklewamy probowke(zawartosc), otrzymamy srodek nasenny ktorym usypiamy nosorozca(wlewajac mu to do wody ktorą pije) jak widzimy na scianie pokazane jest jak ustawic kule aby uruchomic winde, bede pisal po angielsku i skrotami kierunkow n-polnoc s-poludnie w-zachod e-wschodz, najmniejsza kula NW, srednia E duza SW, otworzy sie winda(jak klikniemy zielony guzik), ale nie wejdziemy bo sie pali, wracamy tam gdzie ustawialismy kule i wkladamy wajhe w kolo po prawej na dole, otwieramy, bierzemy gasnice, gasimy i idziemy na gore
28. na górze są szpilki, ustawiamy tak: g, d, d, g, d, d, zjedzie winda i wchodzimy na gore
29. po prawej stronie sa takie liscie ktore trzeba zerwac i bierzemy siatke a nastepnie schodzimy pod wode tam gdzie bralismy niebieska rosline, lapiemy tam niebieska rybe a nastepnie wchodzimy na to drzewo tylko ze na sama gore
30. dajemy kotu rybe i zanosimy go do profesora, on z radosci da nam klucz do "tajnych" drzwi kolo jego gabinetu otwieramy, a tam szok! skrzydla dzieki ktorym uciekniemy z tego paskudnego miejsca
31. no wiec wchodzimy tak gdzie zlapalismy tego siersciucha i kliakamy na profesora ktory sie tam chyba teleportowal:D i koniec gry:)

mozliwe bledy ortograficzne i takie tam, bo pisane na szybko:)

Avatar chromatyna

2 października 2011, 22:34

szpilki ? jakie szpilki :o

Avatar Kharii2

2 października 2011, 22:21

Taa... Przecież kota siatką nie złapiesz...

Avatar Kharii2

2 października 2011, 22:18

Taa... a teraz jak tego sierściucha złapać...

Avatar Rastafa0

2 października 2011, 22:16

kharii, nad winda masz takie dlugie krotkie, alfabet morsa, uloz te szpilki tak, i przeszedlem gre

Avatar Rastafa0

2 października 2011, 22:15

wiem:>

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Pływając w oceanicznych głębinach Twój statek zostaje uszkodzony poprzez spadające odłamki skał. Wypływasz na powierzchnię w dziwnej jaskini, której korytarze prowadzą do tajemniczego laboratorium...

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni