Castaway Island TD

Zagrań: 38459
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar kubagobg

27 sierpnia 2014, 15:33

zbudowałem 4 wierze i nic nie robiłem przez cały poziom i co? i wygrałem na 100% XD

Avatar WojownikNinja69

25 listopada 2016, 19:42

@kubagobg: czy ty serio masz na nicku grammar nazi i popełniłeś błąd...?

Avatar Loler1

18 sierpnia 2016, 17:57

JEJ! Mój komentarz jest 3243253425

Avatar jaszczurek

6 lutego 2015, 15:53

mi się nie chce włączyć

Avatar rogalikmalenki

27 stycznia 2014, 16:14

jak się ładujr gra

Avatar mikirs

11 grudnia 2013, 15:38

super mega fajna gra na świecie 100/100 X D

Avatar zx2001

23 czerwca 2013, 21:57

Dziwna!

Avatar Lukason567

29 października 2012, 18:14

Mamusiu! Jakie duże oczka!!:D:D

Avatar blissey

8 września 2012, 21:24

bardzo fajna gra 5/5:)

Avatar hubcio2010

9 lipca 2012, 20:56

SuperRRRRRRRRRRRRRRRR fajna gra

Avatar
mareczkis

7 maja 2012, 21:54

castway 2 wiele lepsze

Avatar adulo11

30 kwietnia 2012, 15:44

gra bardzo dobra 10/10

Avatar hubertnachyla1111

23 grudnia 2011, 22:11

jak sie robi screena??

Avatar Krzysztof94

11 listopada 2011, 13:19

3/5

Avatar arthas100

2 października 2011, 11:41

nudy 2/5 castaway 2 to jest dopiero czader!!! zagrajcie naprawde, to jest mega hit!

Avatar arthas100

2 października 2011, 11:34

pixie??!!! pixie to gówno!!! w castaway 2 jak masz dobrą taktykę to najmocniejsze są tylko i wyłącznie lisy!!! no i ich boss... to masakra...

Avatar
Konto usunięte

4 września 2011, 14:07

już barbie jest lepsze od tego gówna

Avatar
Konto usunięte

4 września 2011, 14:06

worsy

Avatar damonikmakaronik

31 sierpnia 2011, 14:54

Ej czy zwierzęta mogą walić i czy castaw może walić?

Avatar
Konto usunięte

26 sierpnia 2011, 15:34

CO ZA GÓWNO

Avatar heika

19 sierpnia 2011, 15:52

nawet nawet 4/5 i mam pytanko:jaki zwierzak jest najlepszy?

Avatar Norbert447

20 sierpnia 2011, 09:44

@heika: jak dla mnie pixie a co do gry 5/5 i do ulu

Avatar krokodyl9

16 sierpnia 2011, 11:33

ale dupa

Avatar ProboszczChrystusa

15 sierpnia 2011, 21:10

ujdzie 4/5

Avatar shadow2000

15 sierpnia 2011, 19:07

małpiatka można końcówkę zmienić :D
no i spamujesz do góry że z cb jest ***
poprzekładać wystarczy i jest lepiej ;d gra 5/5 ul

Avatar CzapeL

15 sierpnia 2011, 17:56

XD ta gra jest swietna tylko 1 bosa przejsc nie moge

Avatar malpiatka

15 sierpnia 2011, 17:50

troche zwalone że hard nie można :(

Avatar patryksowinski7

15 sierpnia 2011, 07:22

ja drugi!! hhehe

Avatar malpiatka

15 sierpnia 2011, 17:48

@patryksowinski7: Oto mój wiersz
Jestes ***nym trollem co spamuje od góry do dołu
śmierdzisz za damski ***
noi spamujesz do góry że *** Z CIEBIE YEST!

Avatar malpiatka

15 sierpnia 2011, 17:47

zajefajne =D jeszcze niech będzie Castaway Island Shop =D

Avatar matma555

15 sierpnia 2011, 16:43

dex patrykowski lol13 masz fajne cyce :P

Avatar
Konto usunięte

15 sierpnia 2011, 08:51

Tyle wersjii Castaway a tylko 2 mi sie podoba.. to jest BADZIEW ! 1

Avatar Rerry1

15 sierpnia 2011, 10:34

Zgadzam się. Tylko Castaway 2 to prawdziwa gra.

Reszta to totalne nic. 1/5

Avatar SzpiQ

15 sierpnia 2011, 09:28

Kurde wy nie macie co robić tylko od siódmej na kompie?? a co do gry , nie dziala mi xD

Avatar bobslej7

15 sierpnia 2011, 08:45

ale wariaci

Avatar mikipiki11

15 sierpnia 2011, 08:05

nie zbyt fajne

Avatar mikipiki11

15 sierpnia 2011, 07:42

a ja trzeci komentuje !!!

Avatar patryksowinski7

15 sierpnia 2011, 07:31

badziewie2/5

Avatar matma555

15 sierpnia 2011, 07:02

ahoj ja pierwszy komentuje heheheh :P XD :D

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Przed Tobą świeże podejście do gier tower defense. Zapewne pamiętasz przygodówkę Castaway. Na jej podstawie stworzono właśnie tę grę. Znajdź odpowiednie palmy i buduj z nich wieżyczki, ulepszaj je i stawiaj pułapki, by utrudnić drogę wrogom. Wybierz również zwierzę, które będzie towarzyszyło Ci w przygodzie.

Sterowanie

Strzałki lub WASD - Poruszanie się
Spacja - Wybranie drzewa na wieżyczkę
Myszka - Cała reszta

Podobne gry

W co grali inni