Szalona ucieczka Garfielda

Gra Szalona ucieczka Garfielda wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Wybierz inną grę z polecanych:

Gra Szalona ucieczka Garfielda wymaga pluginu Adobe Flash

Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce. Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.

Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.

Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:

Sposób nr 1:


Sposób nr 2:

  • pobierz i rozpakuj wersję Google Chrome 85 z Internet Archive:
    Google Chrome Portable
  • Zezwól na wtyczkę Adobe Flash
  • Kliknij prawą myszą na grze i wybierze Uruchom wtyczkę

Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.

Zagrań: 128509
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar MartaNirvana

20 stycznia 2017, 13:23

Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie

Avatar moniczka780

11 sierpnia 2013, 14:18

fajna gra,ogólnie fajne są gry tego typu:)

Avatar juliusz1997

21 marca 2016, 10:16

Avatar lacny7

18 grudnia 2015, 20:23

łatwe 10na10 fajna gra wiem że przeszłem jom pare razy ale 10na10!!!

Avatar Miki500

6 kwietnia 2015, 15:15

w finale dostałem tylko 2 razy

Avatar piotrus200523

23 marca 2014, 20:49

Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie

Avatar dominikkurzawa8

Edytowano - 29 kwietnia 2014, 14:11

@piotrus200523: dzięki

Avatar Lolcia002

11 marca 2015, 11:59

@piotrus200523: nie mogę wskazać przez okno tym kijem

Avatar
Konto usunięte

9 marca 2012, 20:05

Ktoś przetłumaczy co mówił Garfield i jego dziewczyna na samym końcu? Sama bym sobie przetłumaczyła, ale nie znam aż tak dobrze angielskiego.

Avatar mozog3

21 kwietnia 2012, 18:35

Arlene mówiła że chcę ożenić się z Garfieldem.

Avatar bestia2006

9 września 2014, 15:11

TO WŁĄCZ TUMACZ GOOGLE

Avatar bestia2006

7 października 2014, 19:06

to włącz translator Gogle

Avatar bestia2006

9 września 2014, 15:19

bieżesz wszystko nawet odiego ale zegara nie

Avatar miki06045

16 stycznia 2013, 17:41

fajna ; d

Avatar bestia2006

9 września 2014, 15:12

@miki06045: to Neymar?????????

Avatar rodzinka23232

3 marca 2014, 14:39

nie mogę wyskoczyć co zrobić?

Avatar szymonek1212

2 grudnia 2013, 15:42

Super gra 5/5 i do ulu

Avatar LaylaWinx

4 listopada 2013, 21:25

Inkagames tworzy wspaniałe gry, jednak smuci mnie, że są w języku angielskim :(

Avatar LaylaWinx

Edytowano - 4 listopada 2013, 21:15

Chyba wezmę do pszczółek :) (ULU, ulubione) :)

Avatar
Konto usunięte

31 października 2013, 20:00

saw game

Avatar hubert321

27 czerwca 2013, 08:55

Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie

Avatar JonathanR02

29 września 2013, 19:05

@hubert321: Wielkie dzięki

Avatar pingwiny

5 sierpnia 2013, 13:16

miałem się nazywać pingwiny z madagaskaru

Avatar przemek21

Edytowano - 6 kwietnia 2013, 20:18

nwm o co chodzi ale fajna ;P

Avatar miko87654321

27 września 2012, 18:15

ale fajne!!!

Avatar rybcia13l

4 sierpnia 2012, 13:12

sonia
ula
paulina
eugenia
renata
!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar zniszczalny

3 kwietnia 2012, 10:01

Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja

Avatar Filip83

13 lipca 2012, 19:27

@zniszczalny: Jestem niezniszczalny! (haha!) Zabrałem im szpadel*!

*łopatę

Avatar bestia2006

9 września 2014, 15:10

@Filip83: BLE BLE BLE :)"

Avatar sebastian1122

4 kwietnia 2012, 19:21

super gra 5/5

Avatar kula5550a

20 marca 2012, 12:22

super gry

Avatar altair98

14 marca 2012, 15:58

Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie

Avatar Kasztan321

13 marca 2012, 16:54

thx

Avatar samasobie2004

10 marca 2012, 14:52

Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie

Avatar samasobie2004

10 marca 2012, 14:51

pokuj 1 bierzemy psa miśka i whodzimy do kuhni

Avatar mariusz6m_

23 grudnia 2011, 12:10

Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie

Avatar samasobie2004

10 marca 2012, 14:49

Avatar poloczka73

23 lutego 2012, 16:57

fajna gierka

Avatar marcela03

23 lutego 2012, 10:59

skąd mam wziążdz kij

Avatar
Konto usunięte

23 grudnia 2011, 11:02

@ziomal218: da sie tylko magnes na tą zieloną rękawice i gitara mozesz na niego to zrobić myśl a nie umniem

Avatar
Konto usunięte

23 grudnia 2011, 11:00

po *** kpicujecien jest napisane proste

Avatar
Konto usunięte

23 grudnia 2011, 10:59

jesteście przy klatce to kładziecie ołdiego na zielonym i wchodzicie i walczycie

Avatar
Konto usunięte

22 grudnia 2011, 17:33

no i *** ***a zabij zabij ***a <hahaha>

Avatar gmer3

17 grudnia 2011, 18:25

super gra 5/5

Avatar Selenka22

17 grudnia 2011, 16:25

Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie

Avatar przemek5104

17 grudnia 2011, 14:19

Ludzie przestańcie w końcu pisać instrukcje bo wtedy gra niema sensu a co do gry 5/5

Avatar turbodymomen

3 grudnia 2011, 18:26

Fajna 10\10 Przeszedłem całą

Avatar patryk

21 listopada 2011, 19:47

0/o daremne

Avatar matikorona10

17 października 2011, 08:51

jak umieścić tego kija

Avatar kakunek

18 listopada 2011, 21:01

@matikorona10: jest mała dziura

Avatar damian213

15 października 2011, 09:31

mi chyba nie działa

Avatar Zuziaok

13 października 2011, 22:07

nie rozumiem tej gry, nawet z instrukcja !

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Dziewczyna Garfielda Arlene została porwana! Zrobił to przebrzydły szczur Joker. Udowodnij mu, że to koty są najsprytniejszymi zwierzętami i uratuj ukochaną Garfielda.
Do gry niezbędna jest podstawowa znajomość języka angielskiego, w celu zrozumienia zadań.

Sterowanie

Myszka

Oryginalny tytuł:

Garfield Crazy Rescue

Podobne gry

W co grali inni