Gra Szalona ucieczka Garfielda wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Poniżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Gra Szalona ucieczka Garfielda wymaga pluginu Adobe Flash
Twoja przeglądarka od stycznia 2021 roku nie obsługuje pluginu Adobe Flash. Trwają intensywne prace nad emulatorem gier flash bezpośrednio w przeglądarce.
Część gier juz działa w ten sposób, ale jeszcze nie wszystkie. Dlatego możesz zaglądać tu od czasu do czasu, bo ta gra też będzie w przyszłości działać w emulatorze.
Powyżej znajdziesz inne hitowe gry, które uruchomisz bez problemu nawet na telefonie! Właściwa gra znajduje się pod tymi polecanymi grami.
Jeśli jednak chcesz już teraz uruchomić gry oparte o plugin Adobe Flash możesz to zrobić w następujący sposób:
Sposób nr 1:
Sposób nr 2:
Wersja wtyczki Flash 31 może zawierać niezałatane luki, więc zalecamy korzystanie z niej wyłącznie w celu zagrania w gry, na osobnym komputerze, a nie do surfowania po całym internecie. Docelowo ta gra będzie uruchamiana w emulatorze, w każdej przeglądarce. W między czasie trzeba trochę pokombinować albo zagrać w inne polecane gry.
Dziewczyna Garfielda Arlene została porwana! Zrobił to przebrzydły szczur Joker. Udowodnij mu, że to koty są najsprytniejszymi zwierzętami i uratuj ukochaną Garfielda.
Do gry niezbędna jest podstawowa znajomość języka angielskiego, w celu zrozumienia zadań.
Myszka
Garfield Crazy Rescue
Komentarze
Odśwież20 stycznia 2017, 13:23
Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie
Odpisz
11 sierpnia 2013, 14:18
fajna gra,ogólnie fajne są gry tego typu:)
Odpisz
21 marca 2016, 10:16
@moniczka780: ta
Odpisz
18 grudnia 2015, 20:23
łatwe 10na10 fajna gra wiem że przeszłem jom pare razy ale 10na10!!!
Odpisz
6 kwietnia 2015, 15:15
w finale dostałem tylko 2 razy
Odpisz
23 marca 2014, 20:49
Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie
Odpisz
Edytowano - 29 kwietnia 2014, 14:11
@piotrus200523: dzięki
Odpisz
11 marca 2015, 11:59
@piotrus200523: nie mogę wskazać przez okno tym kijem
Odpisz
9 marca 2012, 20:05
Ktoś przetłumaczy co mówił Garfield i jego dziewczyna na samym końcu? Sama bym sobie przetłumaczyła, ale nie znam aż tak dobrze angielskiego.
Odpisz
21 kwietnia 2012, 18:35
Arlene mówiła że chcę ożenić się z Garfieldem.
Odpisz
9 września 2014, 15:11
TO WŁĄCZ TUMACZ GOOGLE
Odpisz
7 października 2014, 19:06
to włącz translator Gogle
Odpisz
9 września 2014, 15:19
bieżesz wszystko nawet odiego ale zegara nie
Odpisz
16 stycznia 2013, 17:41
fajna ; d
Odpisz
9 września 2014, 15:12
@miki06045: to Neymar?????????
Odpisz
3 marca 2014, 14:39
nie mogę wyskoczyć co zrobić?
Odpisz
2 grudnia 2013, 15:42
Super gra 5/5 i do ulu
Odpisz
4 listopada 2013, 21:25
Inkagames tworzy wspaniałe gry, jednak smuci mnie, że są w języku angielskim :(
Odpisz
Edytowano - 4 listopada 2013, 21:15
Chyba wezmę do pszczółek :) (ULU, ulubione) :)
Odpisz
31 października 2013, 20:00
saw game
Odpisz
27 czerwca 2013, 08:55
Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie
Odpisz
29 września 2013, 19:05
@hubert321: Wielkie dzięki
Odpisz
5 sierpnia 2013, 13:16
miałem się nazywać pingwiny z madagaskaru
Odpisz
Edytowano - 6 kwietnia 2013, 20:18
nwm o co chodzi ale fajna ;P
Odpisz
27 września 2012, 18:15
ale fajne!!!
Odpisz
4 sierpnia 2012, 13:12
sonia
ula
paulina
eugenia
renata
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpisz
3 kwietnia 2012, 10:01
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
Odpisz
13 lipca 2012, 19:27
@zniszczalny: Jestem niezniszczalny! (haha!) Zabrałem im szpadel*!
*łopatę
Odpisz
9 września 2014, 15:10
@Filip83: BLE BLE BLE :)"
Odpisz
4 kwietnia 2012, 19:21
super gra 5/5
Odpisz
20 marca 2012, 12:22
super gry
Odpisz
14 marca 2012, 15:58
Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie
Odpisz
13 marca 2012, 16:54
thx
Odpisz
10 marca 2012, 14:52
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie
Odpisz
10 marca 2012, 14:51
pokuj 1 bierzemy psa miśka i whodzimy do kuhni
Odpisz
23 grudnia 2011, 12:10
Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie
Odpisz
10 marca 2012, 14:49
@mariusz6m_:
Odpisz
23 lutego 2012, 16:57
fajna gierka
Odpisz
23 lutego 2012, 10:59
skąd mam wziążdz kij
Odpisz
23 grudnia 2011, 11:02
@ziomal218: da sie tylko magnes na tą zieloną rękawice i gitara mozesz na niego to zrobić myśl a nie umniem
Odpisz
23 grudnia 2011, 11:00
po *** kpicujecien jest napisane proste
Odpisz
23 grudnia 2011, 10:59
jesteście przy klatce to kładziecie ołdiego na zielonym i wchodzicie i walczycie
Odpisz
22 grudnia 2011, 17:33
no i *** ***a zabij zabij ***a <hahaha>
Odpisz
17 grudnia 2011, 18:25
super gra 5/5
Odpisz
17 grudnia 2011, 16:25
Pokój 1: Bierzemy psa, miśka i wchodzimy do kuchni.
Kuchnia: Bierzemy rękawice i tackę i idziemy do łazienki.
Łazienka: Otwieramy szafkę i bierzemy sodę. Zaglądamy do nory myszy.
Nora: Naciskamy na mysz i usta. Wybieramy to 2 i po rozmowie kładziemy miśka na kostkach. Zamieniamy się w mysz. Bierzemy cegłę i wchodzimy do 2 pomieszczenia.
Pomieszczenie: Bierzemy deskę i buta. Kładziemy cegłę po lewej stronie pokoju na cegle deskę i na deskę buta. Gdy już to zrobimy naciskamy na deskę i przewracamy *a pipe*. Wychodzi stamtąd kij i go bierzemy. Przeciągamy go na Garfielda. Wychodzimy z łazienki do kuchni.
Kuchnia: Otwieramy lodówkę i szybko przenosimy sodę na tego potwora. Gdy zniknie bierzemy stek, ser i pomidora. Przenosimy stek na tacę później ser i pomidora. Otwieramy piekarnik wkładamy tam lasagnę i czekamy 5 sekund. Wyjmujemy ją rękawicami i zjadamy. Wracamy do pokoju 1. Naciskamy na kij i koło krzesła i wyskakujemy przez okno.
Na zewnątrz: Klikamy na listonosza i bierzemy usta. Wybieramy tą 3 opcję. Wyjmujemy ze śmietnika kota i bierzemy kołek, który leży po lewej stronie planszy koło garażu za krzakiem. Idziemy do tego niebieskiego domu.
Niebieski dom: Stawiamy tego szarego kota koło drzwi i dzwonimy. Facetka zabiera nas do środka. Zamieniamy się w niego.
W domu: wchodzimy na krzesło po prawej i bierzemy liść. Schodzimy, wchodzimy na pufę i przeciągamy liść na twarz facetki. Schodzimy z pufy i bierzemy ciasto. Wchodzimy na środkowe krzesło klikamy okno i wracamy skąd przyszliśmy. Idziemy w na dół w prawo.
Koło różowego domu: Klikamy na tą deskę, w której jest biała dziura i wchodzimy tam.
Podwórko: Nakładamy słuchawki psu, koło smyczy wbijamy kołek, naciskamy na smycz i ona zawiązuje się wokół kołka. Wychodzimy.
idziemy w prawo kładziemy na przeciwko kotów ciasto. Czekamy aż zjedzą i bierzemy drabinę i szpadel. Wracamy.
Wchodzimy znów do psa i wchodzimy w lewo. Wykopujemy w takim jakby kretowisku kość i wracamy. Przeciągamy kość na Odiego. Wychodzimy. Idziemy na prawo w górę.
Cyrk: Wchodzimy i szybko przeciągamy Odiego na wiadro nad clownem. Idziemy w prawo. Z tego pokoju bierzemy magnes, pięść i prezent. Idziemy znów pod niebieski dom. Skręcamy w prawo. Zdejmujemy studzienkę i wkładamy tam drabinę. Schodzimy. Idziemy w prawo. Szybko naciskamy na prezent w następnym pomieszczeniu. Idziemy dalej. Przeciągamy magnes na rękawicę. Naciskamy na tą wystającą rurę. Spadamy. Szczur zaczyna do nas biec i wtedy szybko naciskamy znów na tą rurę. Gdy pojawi się ten duży szczur to przenosimy szybko rękawicę na jego twarz. Bierzemy rurę, która wystaje z wody. Idziemy dalej. Naciskamy szybko na rurę. Idziemy dalej. Walczymy ze szczurem Jokerem strzałki poruszanie się cios spacja
I Koniec to by bylo na tyle dzieki za przeczytanie
Odpisz
17 grudnia 2011, 14:19
Ludzie przestańcie w końcu pisać instrukcje bo wtedy gra niema sensu a co do gry 5/5
Odpisz
3 grudnia 2011, 18:26
Fajna 10\10 Przeszedłem całą
Odpisz
21 listopada 2011, 19:47
0/o daremne
Odpisz
17 października 2011, 08:51
jak umieścić tego kija
Odpisz
18 listopada 2011, 21:01
@matikorona10: jest mała dziura
Odpisz
15 października 2011, 09:31
mi chyba nie działa
Odpisz
13 października 2011, 22:07
nie rozumiem tej gry, nawet z instrukcja !
Odpisz