Strzał do twarzy

Zagrań: 75173
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Pichu_Lubi_Sonica

6 stycznia 2018, 16:53

wygrałem w 51 strzałów

Avatar pawes789

22 sierpnia 2012, 19:29

8 niemożliwy :(

Avatar irokes360

3 lutego 2015, 14:23

@pawes789: możliwy, ja przeszedłem gre

Avatar FNAFario

24 lipca 2015, 12:31

@irokes360: ja też =)

Avatar Kamil555675

9 sierpnia 2015, 14:21

@pawes789: przecież możesz sterować pistoletem

Avatar dawidek133333

2 kwietnia 2015, 20:25

utknalem na 25 lvl

Avatar dawidek133333

2 kwietnia 2015, 20:08

o kur_a moge przejsc bo sie da przestawic pistolet klikajac <^>

Avatar dawidek133333

2 kwietnia 2015, 20:04

nie moge przejsc 8 lvl

Avatar DeadShoot

15 lutego 2015, 20:22

prawda 8 niemorzliwy

Avatar Rusian_Ball

21 marca 2015, 21:27

@DeadShoot: ja przeszedłem 8...

Avatar DeadShoot

15 lutego 2015, 20:17

ta gra jest trohe dziwna : /

Avatar asek1

6 lutego 2015, 13:32

,jak przejść 13 level D: D: D:

Avatar pontus

28 grudnia 2014, 12:25

a cała gra jest łatwa daje 3/5

Avatar pontus

28 grudnia 2014, 12:24

ja przeszedłem całą gre a kończy sie na dwudziestym piątym poziomie

Avatar szczerbatek12

24 grudnia 2014, 11:07

4/5 ujdzie

Avatar Homik50054

19 maja 2013, 15:10

Jak przejść to z lawą? O_O

Avatar deniswwe

19 lipca 2013, 15:57

@Homik50054: STRZAŁIKI GÓRA DÓŁ można PRZESTAWIAC PISTOLA

Avatar polonez2004

4 lipca 2014, 09:51

@Homik50054: niezły awatar też lubię sift heads (płatnego zabójcę )

Avatar jakilol

30 maja 2014, 21:11

63 strzały!!!

Avatar
Konto usunięte

23 maja 2014, 14:47

132 strzały XDDDDDDDDDDD

Avatar japan199

8 lutego 2014, 19:20

jak przejsc lvl 17

Avatar Marcin0077

27 grudnia 2013, 09:48

64 strzały :)

Avatar daniel13122003

19 września 2013, 18:32

67 strzałów :D:D!!!

Avatar daniel13122003

19 września 2013, 18:16

strzałki też sie kurde przestawia ooo...xD

Avatar daniel13122003

19 września 2013, 18:01

a to kurde można ruszać spluwą xD

Avatar daniel13122003

19 września 2013, 17:51

to z lawą jest pro

Avatar patryk010

15 września 2013, 17:31

73 strzały a gra to jest najlepsza, daje 5/5 i do ulu... Liczę na więcej takich gier! :P

Avatar Marcin0077

29 sierpnia 2013, 16:27

78 strzałów 5/5 i do ulu:D

Avatar deniswwe

19 lipca 2013, 16:09

118 krna

Avatar Daniel222

17 lipca 2013, 16:07

: no właśnie bo ja też nie mogę przejść

Avatar funnygun

7 kwietnia 2013, 18:40

88 strzalow o(^,^)o

Avatar JTay_

6 kwietnia 2013, 14:30

98 Strzałów, fajne ^^

Avatar benio38

2 kwietnia 2013, 14:44

te głowy są troche podobne do tiktak€w

Avatar amekninja555

29 marca 2013, 19:08

161 strzałów! Zaczepista gra, 5/5 i do ulubionych leci.

Avatar optimus43_

3 lipca 2012, 19:22

fajne 10/10 i do ulu

Avatar pawes789

22 sierpnia 2012, 19:21

@optimus43_: co to znaczy do ulu

Avatar optimus43_

24 sierpnia 2012, 13:13

@pawes789: ulu znaczy ulubionych

Avatar butelka

21 grudnia 2012, 11:08

@pawes789: ulu znaczy ulubionych

Avatar nare99

4 lutego 2013, 20:49

@pawes789: to znaczy do ulubionych

Avatar Tomek125

24 stycznia 2013, 21:56

144 :)

Avatar Ketjow123

6 lipca 2012, 15:09

3/5 ale do ulu nie dam!

Avatar Marcin0077

3 lipca 2012, 19:11

83 strzaly 5/5 i do ulu

Avatar santana2002

1 lipca 2012, 12:40

jestem drugi w miesiącu

Avatar palkins86

15 czerwca 2012, 19:18

dziwna gra

Avatar mongo

22 grudnia 2011, 19:01

o co w tym gównie chodzi ?

Avatar palkins86

15 czerwca 2012, 19:15

@mongo: o wszystkie gówna swiata

Avatar bloodasasin

28 kwietnia 2012, 22:27

130 strzałów kto pobije ? xD

Avatar olo123

4 maja 2012, 19:59

@bloodasasin: 150[;>

Avatar jokerface

13 czerwca 2012, 18:52

@bloodasasin: 125 szczerze to napisałem

Avatar jokerface

13 czerwca 2012, 18:51

fajna gra i przeszedłem :)

Avatar mateusz1000

28 maja 2012, 19:10

napisałem przeszłem a miałem napisać przeszedłem .......

Avatar smerfik14

26 maja 2012, 21:22

jak przejsc 8

Avatar valvador

24 kwietnia 2012, 15:23

fajne 5/4 bo łatwe przeszedłem całe no ale do królestwa pszczółek xD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

W tej grze, w każdej z 25 plansz Twoim zadaniem jest trafienie z pistoletu w twarz. To pozornie łatwe zadanie komplikować będą liczne przeszkody znajdujące się w pobliżu toru lotu pocisku. Dlatego też zanim strzelisz musisz wziąć pod uwagę parabolę oraz ewentualny rykoszet. Pamiętaj, że każda kolejna plansza to coraz twardszy orzech do zgryzienia dla Twoich szarych komórek.

Sterowanie

Myszka - Strzał
Spacja - Następna plansza
R - Restart

Podobne gry

Hity z naszych gier