NFS

Zagrań: 603781
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

22 sierpnia 2017, 11:54

Mam NFS'a 2015
Mam NFS'a Rivals
Będę grać w NFS'a ProStreet
Czekam na NFS Payback
Czy to ma sens? xDD

Avatar
Konto usunięte

5 lutego 2017, 15:40

Mam zamiar zgrać NFS Carbon.
Powody (Nie musisz czytać xD):
-Autosculpt
-Zawody DRIFT
-Lepszy tunning niż w MW
-Shelby GT500
-Możliwość zatrudnienia pomocników
-Kaniony a w tym tytułowy kanion Carbon
-Podbijanie terenu jest sensowniejsze

Avatar Boru225

14 lipca 2016, 20:24

To nie jest NFS Carbon
W taki razie co to jest?

Avatar maksymijan0074

11 lutego 2015, 13:56

te need for speed carton jest do dupy

Avatar DOGEYOURFRIEND

12 lipca 2016, 13:12

@maksymijan0074: chyba Carbon

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 24 kwietnia 2015, 17:54

a ja mam wersje most wandet kieruje jak szalony w 2012!!!! i mam wszysztkie auta most wandet nawet do 1 most wandet'a

Avatar TheWall02

21 lutego 2016, 09:28

Ja też!!!!!

Avatar
Konto usunięte

21 lutego 2016, 10:10

@TheWall02: po 1. zobacz kiedy napisałem
po 2. fajnie :)
po 3.ile masz xp'a?

Avatar TechnoTerroR

29 marca 2016, 16:28

Pisze się Most Wanted

Avatar borbandier

9 lipca 2016, 15:49

ja też mam most wanted

Avatar Minecraft_HAPPY

9 czerwca 2016, 14:40

@TechnoTerroR: e tam i co

Avatar waza5

1 lutego 2016, 09:10

znajdz na ocean of games jest pełna wersja!
Need For Speed pobrać za darmo!

Avatar ThePolishKillerPL

25 lutego 2016, 16:57

@waza5: A co ty k*rwa, pochodzisz z epoki kamienia łupanego że gadasz jak jaskiniowiec ?

Avatar sylwon1234

3 marca 2016, 17:58

@ThePolishKillerPL: To jest bot... Nie użytkownik

Avatar paczek881

29 stycznia 2016, 14:20

czemu mi nie działa

Avatar mluxa

1 stycznia 2016, 20:44

ja miaem

Avatar ioio12

30 grudnia 2015, 09:59

mam nfs undergroud 2

Avatar ioio12

30 grudnia 2015, 09:58

niewłacza mi się

Avatar Spykiller

28 grudnia 2015, 12:04

ultra gra need for speed!

Avatar
Konto usunięte

4 sierpnia 2015, 10:32

Świetna gra!

Avatar morela1234

13 czerwca 2015, 15:58

nie da sie odblokować 3 auta :(

Avatar glopplog

2 kwietnia 2015, 19:55

grałem w to 32 razy głupio że bo nie mogę wejść w wersje demo

Avatar arument12

28 września 2014, 10:11

ja mam ned for sped most fanded

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (13)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (13)
Avatar DOGEYOURFRIEND

12 lipca 2016, 13:17

@arument12: a ja wole need for speed hot pursuit

Avatar warreng

13 lipca 2016, 10:02

@DOGEYOURFRIEND: rivals też jest fajny

Avatar MARO09

11 lutego 2015, 15:35

ja mam Need For Sped Shift

Avatar MARO09

11 lutego 2015, 15:34

WTF Jakie gówno

Avatar KrafciakPL

4 stycznia 2015, 11:00

ja mam nfs carbon

Avatar cartoonsy24

11 stycznia 2015, 12:20

@KrafciakPL: ta ja też

Avatar Patryk06

8 stycznia 2015, 16:19

marcinmen11: podruby sa takie

Avatar
Konto usunięte

27 grudnia 2014, 16:58

to jest carbon tylko w skróconej wersji w przeglądarce

Avatar ManiokPlay

25 grudnia 2014, 12:02

fajna gra

Avatar
Konto usunięte

Edytowano - 22 kwietnia 2014, 01:44

Gra to marna podrubka nfs'a bardzo zla bodrubka ! wiem ze na grafice nie powino sie skupiac ale to co tu jest to brak mi sluw . No a muzyka jakas tam leci , auta jakos tam brzmia ale nie ma szalu , no ale nie zapomnieli . No ale dziala to moge pzysnac dziala dobze ale tyle z tej dobrej srony . mamy 3 auta , tak tylko 3 i kazde auto ma fajer bola w wydechu , no w mikro sekunte 80 km na godzine . no niewem a moze aja silniki rakietowe ? jak zpadniemy z klifu to game over , no ale mogla by tam byc woda bo wyglada jk b wsysala czarna dziura .hmmm co jeszcze ? a tak nie ma zaznaczonej mety wiedz jedziesz jedziesz a nagle auto staje i koniec .w aucie jest dziur i nie ma kierowcy . i na koniec zobaczcie na licznik pod spodem iest trzciaka z ale juz licznik ma normalna trzciake z worda . to cos to nie jest nfs na serio ze nazwa tak wskazuje to jest nic . ja nie rozumiem dlaczego to jest hit ,niech mi ktos to wytlumaczy. wyscigi wykretuw mialy lepsza grafike i historie a ona jes z 2000 roku .

grafika 2/10
muzyka 1/10
grywalnosc 1/10

ogulna ocena 1/10

CO TO MA BYC !

ps : nie czepiac sie gramatyki

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (10)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (10)
Avatar
Konto usunięte

13 grudnia 2014, 19:31

Avatar sadza55

22 grudnia 2014, 15:05

DOBRZE mówiSZ

Avatar sadza55

Edytowano - 22 grudnia 2014, 15:03

zaje**na gierka bo nie chce działać Ale grałem kiedyś w nią grafika 2/10 muzyka 2/10 grywalność 1/10 ogulna ocena 3/10 CO TO MA BYĆ.

Avatar OhBaby

12 grudnia 2014, 19:19

PODRÓBA zgadzam się z macinmen1!

Avatar CastusPL

12 grudnia 2014, 17:13

Ja mam need for speed most wanted, need for speed most wanted 2012, need for speed Carbon i nfs Shift

Avatar filogracz

Edytowano - 12 grudnia 2014, 15:29

przerobili z carbona

Avatar
Konto usunięte

29 września 2014, 13:26

demo bez bossa

Avatar Bartek_56

18 września 2014, 18:59

To marna podróbka NFS'a mam tom część więc wiem że to podróba a i marnie zrobione auta

Avatar Grzonex

24 września 2014, 14:19

@Bartek_56: Masz też podróbę słownika

Avatar thekospoo

23 grudnia 2014, 16:00

@Grzonex: po co się przyczepiłeś do jednego błędu ortograficznego

Avatar
Konto usunięte

18 sierpnia 2014, 10:53

kto ma nfs world

Avatar karol9910

23 sierpnia 2014, 20:18

ja

Avatar
Konto usunięte

11 września 2014, 19:48

ja

Avatar kacper0071

16 września 2014, 17:13

nfs world jest super

Avatar Bartek_56

18 września 2014, 18:58

ja

Avatar master203b

Edytowano - 27 sierpnia 2014, 16:26

przerubka need for speed carbon

Avatar jaccku321

9 sierpnia 2014, 19:27

mówicie że to podróba a to jest orginalny NFS: Carbon gdzie był wyścig z bossem w misji: "wyścig kamienny" w którym ścigaliśmy się przez kanion i to jest właśnie ten kanion! to jest demo!

Avatar xWIKS

8 sierpnia 2014, 21:53

za głupie pszpieszenie grafika 0/10 gra 1/10

Avatar Eryk112

28 lipca 2014, 21:02

dobre! nawet

Avatar Dustrevover

26 lipca 2014, 16:29

Przez tą grę przestałem lubić Need For Speed :/ Totalna podróba NFS .

Avatar kapustensko

17 lipca 2014, 09:44

jeśli to jest need for speed to ja jestem prezydent ameryki

Avatar miki1183

7 maja 2014, 13:36

Ludzie co to za gra no bez jaj!!! Banalna podróbka!!! textur-pack lepiej wygląda od auta!

Avatar Marichuan

20 maja 2014, 16:04

@miki1183: nie wymuszaj łapek XD :)

Avatar miki1183

20 maja 2014, 17:42

@Marichuan: Nie wymuszam Oceniam

Avatar IgorMaster

3 czerwca 2014, 17:19

@Marichuan: sam wymuszasz łapki, ale te w dół xD

Avatar dawidpolsk

8 maja 2014, 10:45

Szkoda słów do tej gry! Grałem w prawdziwą wersje gry i mogę powiedzieć że to jest tysiące razy gorsze od oryginału! Jedyne co w miarę dobrze skopiowali to liczniki. Reszta to GÓWNO. Nie wiem jak to może być hitem! 1/5

Avatar miki864

2 czerwca 2014, 13:18

@dawidpolsk: To gra promująca NFS Carbon więc może być podobna, a hitem może być ponieważ kiedy ta gra została dodana to grafika była dobra jak na shockwave

Avatar zyw97

29 maja 2014, 17:29

to chyba podróbka Need For Speed'a NFS

Avatar kuba080607

29 maja 2014, 17:00

nuda
:[

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Gra, która jest w miarę udaną próbą przeniesienia legendarnego nfs w wersję internetową. Całkiem niezła grafika i spora grywalność sprawia, że gra może się podobać. Do dyspozycji masz 3 samochody, w tym jeden po odblokowaniu.

Sterowanie

Strzałki

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

Need for speed Carbon

Podobne gry

Hity z naszych gier