Hokej na lodzie

Hokej na lodzie

Uczestniczysz w meczu hokeja na lodzie. Bramki są dwie, krążek jest jeden, a zawodników czterech. Wszystkim sterujesz samodzielnie, a zadaniem jest wygrać mecz.

Przejdź do gry
Zagrań: 165841
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar
Konto usunięte

4 sierpnia 2015, 10:21

Świetna gra!

Avatar dami532

20 listopada 2014, 19:07

XD

Avatar achios

7 marca 2014, 19:19

mój pierwszy mecz wygrałem kanadą 17:8 a gra bardzo fajna

Avatar damian98911

15 grudnia 2013, 09:35

nie wejdzie lol gra 0/100000000000000000000000000000

Avatar Timo902

12 lutego 2013, 13:27

kto za Kanadą łapka w górę a za Usa w dół

Avatar krycha203

3 marca 2012, 07:30

czemu nie działa odpisywać

Avatar Timo902

12 lutego 2013, 13:22

@krycha203: a masz wtyczkę Shockwave Player

Avatar dami532

8 lutego 2013, 09:48

Wygrałem mecz 8:5 ale po 2 tersjach wygrywałem 6:0

Avatar
Konto usunięte

13 września 2012, 19:36

Extra gierka 5/5 i do ulu

Avatar Loczek1998

5 września 2012, 15:42

supper

Avatar Socker

6 kwietnia 2012, 13:11

spoko gierka tylko łatwa

Avatar Socker

6 kwietnia 2012, 10:33

fajna 5/5

Avatar HalaMadryt

18 lutego 2012, 18:37

łatwa i fajna

Avatar mmmx3

5 lutego 2012, 17:21

niezła

Avatar misterkoxu

4 lutego 2012, 22:45

ACTA i tak nic nie robi o kilka stron zablokowali i co gówno mnie to obchodzi i gra 5/5 i do ulu

Avatar BabciaKrysia

26 stycznia 2012, 11:06

24:6 wygrałem

Avatar kamilovski

1 września 2011, 13:31

5/5 i do ulu

Avatar adburny

17 kwietnia 2011, 22:14

w pierwszym meczu miałem remis...........:)

Avatar pyrusdrago100

31 stycznia 2011, 14:32

a co do gry to 5\5

Avatar pyrusdrago100

31 stycznia 2011, 14:30

a emocje niesamowite

Avatar pyrusdrago100

31 stycznia 2011, 14:29

mój 1 mecz na hard i wygrałem kanadą 14:12 :)) przegrywałem 3:0 na początek

Avatar pITERmEN

7 stycznia 2011, 17:34

A co do gry to 5/5

Avatar pyrusdrago100

26 listopada 2010, 19:06

byłem kanadą wygrałem 16:3 z USA

Avatar maticzek63

13 kwietnia 2010, 20:49

***A NIE DZIAŁA

Avatar pwpoo159

3 kwietnia 2010, 12:01

1/5 bo nie działa! :(

Avatar pwpoo159

3 kwietnia 2010, 11:59

Czemu nie działa?

Avatar paulinka3213

28 lutego 2010, 17:05

zgadzadzam sie z tom Aniom15223

Avatar adididas123

26 stycznia 2010, 16:49

u mnie nie działa!!

Avatar kuba98

21 grudnia 2009, 19:44

Na hardzie wygrałem 6:5

Avatar patryk761

18 grudnia 2009, 22:10

przed tem oni wygrali 13:10 a teraz ja wygrałem 13 : 11

Avatar penelkon1

26 listopada 2009, 12:16

9:8 CO ZA EMOCJE!! :D

Avatar penelkon1

22 listopada 2009, 17:04

mpoj 1 mecz na hardzie wygralem 5:4

0:1
1:1
1:2
1:3
2:3
3:3
4:3
5:3
5:4

Avatar markosa97

19 listopada 2009, 18:53

żal tej gry i mego starego to demon 0/15

Avatar Piegus11

7 czerwca 2009, 14:05

nie działa

Avatar PETER_FOR

22 lutego 2009, 14:22

6-0 hahah

Avatar jakub33

4 stycznia 2009, 16:23

zajefajne

Avatar kowal97

31 grudnia 2008, 09:14

ja na hard 10: 5 na 5 min a gieraA FAJNA DAJE 5 NA 5

Avatar kondziu1

22 listopada 2008, 19:51

to sie nie ładuje

Avatar Kowal78

14 listopada 2008, 18:10

13:1 5/5 super gra

Avatar Vernichter

20 maja 2008, 18:22

Gra jest odjazdowa! 5/5 !

Avatar
Konto usunięte

3 maja 2008, 09:56

14 do 2 piąteczka

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Uczestniczysz w meczu hokeja na lodzie. Bramki są dwie, krążek jest jeden, a zawodników czterech. Wszystkim sterujesz samodzielnie, a zadaniem jest wygrać mecz.

Sterowanie

Strzałki - Poruszanie
Spacja - Najbliższy gracz
Q - Strzał
W - Zdobądź krążek, Podaj
E - Duża prędkość

Oryginalny tytuł:

Showdown

Podobne gry

W co grali inni