Ulepszanie 3

Ulepszanie 3

Wielka wojna z "Ulepszaniem" w tle wchodzi w następną fazę! Nowa część gry została przyszykowana po to, żebyś mógł udowodnić, że możesz dosłownie wszystko. Aż do końca!

Przejdź do gry
Zagrań: 9489
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar l3arteK

Edytowano - 19 stycznia 2015, 21:04

Was też wku*wia ten koleś który gada na początku gry?

Avatar piotr88e

12 maja 2016, 22:17

@l3arteK: tak mnie ten gostek wk... bardzo denerwuje

Avatar kokomando

19 stycznia 2015, 19:34

Sprawdzał ktoś ulepszenie heart rate?

Avatar SteviUnivirse

19 stycznia 2015, 19:54

@kokomando: Ja. Nie polecam. Prawie zawału dostałam...

Avatar kokomando

19 stycznia 2015, 20:39

@SteviUnivirse: Tak w sumie myślałem że to będzie coś takiego ;_:. Dałem sie na to nabrać w poprzedniej części.

Avatar ares24

19 stycznia 2015, 21:08

@kokomando: Myślę sobie "Ej to ja tu myślę, że to coś strasznego a tu duszki XD Trollują w tych komentach ha ha hi hi *wyskakuje prawdziwy jump scare* JEZUSIE CHRYSTUSIE" ;___;

Avatar PiterGamer

25 stycznia 2015, 18:20

@ares24: jak zrobisz upgrade na max to to raczej duszek nie jest...

Avatar Kane_Lider_Nod

31 stycznia 2016, 11:52

@kokomando: Ja podejrzewałem w poprzedniej części i przed ulepszeniem czytałem komentarze :D

Avatar Kane_Lider_Nod

31 stycznia 2016, 12:17

@Kane_Lider_Nod: nabrałem sie jednak na ten myslałem że jumpscare bedzie odrazu kiedu ulepsze na 3lvl xd

Avatar kacpereko123

21 czerwca 2015, 18:58

za**biste ocena 100/100

Avatar PiterGamer

25 stycznia 2015, 18:19

Chyba nie ma po co już grać XD

Avatar Kamiks0320

21 stycznia 2015, 17:39

Dobre :D 5/5

Avatar lambodiablo939

20 stycznia 2015, 21:24

p.s to był żart

Avatar MrTrollface

19 stycznia 2015, 19:38

Góóównooo gra -_- 0/00000000000000000000000000000000000000 P.S wiem nie ma takiej liczby

Avatar piotr88e

12 maja 2016, 21:43

@MrTrollface: 0/00000000000000000000000000000000000000 to to samo co 10/10

Avatar maxis0276

19 stycznia 2015, 19:36

Niezłe to z reklamami :D

Avatar Aragok666

19 stycznia 2015, 19:12

Najlepszy koniec.

Avatar werfa

19 stycznia 2015, 15:18

może być 4/5

Avatar GetHyperGAW

19 stycznia 2015, 15:08

fajne fajny pomysl ale szybko sie nudzi ;|

Avatar BlackAura

19 stycznia 2015, 12:03

Wciągająca gra

Avatar Zmroqu

19 stycznia 2015, 10:41

Gra super, ale za dużo reklam 4/5

Avatar Amnesia

19 stycznia 2015, 10:45

@Zmroqu: Jest ulepszenie w grze żeby reklamy zniknęły :d

Avatar
Konto usunięte

19 stycznia 2015, 09:52

Nawet fajna , ale dwójka była lepsza. 6/10

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Wielka wojna z "Ulepszaniem" w tle wchodzi w następną fazę! Nowa część gry została przyszykowana po to, żebyś mógł udowodnić, że możesz dosłownie wszystko. Aż do końca!

Sterowanie

Strzałki lub WASD - Poruszanie się
Myszka - Celowanie/Atak

Podobne gry

Hity z naszych gier