The Darkness Project

The Darkness Project

Tworzymy i nazywamy postać. Zaczynamy grę, wybieramy broń i strzelamy do innych graczy.
Gra The Darkness Project nie działa, więc zapraszamy do najnowszej części The Darkness Project 4: Team Battle.

Przejdź do gry
Zagrań: 160870
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar zer00

26 czerwca 2015, 16:51

nie dziala !

Avatar tomeczeke

1 kwietnia 2014, 11:08

ekstra ale lepiej iści na dwur i grać w gałe (piłke nożnom)

Avatar NyAn_CaT

19 maja 2015, 16:19

@tomeczeke: Jaj je*ie jaki dzieciak.

Avatar ejmen1

20 marca 2014, 18:16

jak się to ładuje?

Avatar mikie8

16 marca 2014, 16:51

mam pytanie czy tosie w ogóle ładuje??????????????????????????#_#

Avatar zyw97

27 lutego 2014, 19:45

nie dziala! 000000000000/0

Avatar polska2005

23 lutego 2014, 21:31

faina gierka ocena 10

Avatar karol100022

17 lutego 2014, 16:36

Nie ładuje się tylko jest piorun ;\

Avatar kkamilo_0

7 stycznia 2014, 20:41

Mam pytanie czy to działa ?

Avatar columbiana1

28 grudnia 2013, 18:19

czmu mi sie ja ten piorun widać nie ładuje :D

Avatar kruka

13 listopada 2013, 17:58

no fajna gra

Avatar rafik1310

14 sierpnia 2013, 11:20

nie laduje mi sie

Avatar zombotron2

5 kwietnia 2013, 18:51

gupia gupki 0/10000000000

Avatar hey12

5 kwietnia 2013, 20:07

@zombotron2: Pisz po Polsku ,dobra?

Avatar hey12

7 września 2012, 18:34

Ktoś gra na multi player? A tak w ogóle gra nawet fajna :D

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar hey12

5 kwietnia 2013, 16:25

@Venom132: Jaki masz nick?

Avatar ernesto19

11 lutego 2014, 12:00

@Venom132: to jest du.. a nie gra

Avatar antoni1137

21 marca 2013, 18:32

ja uwielbiam jom ona tu jest i działa dla mnie bo dobze to wiem ze nie zepsuje sie

Avatar Venom132

4 kwietnia 2013, 15:04

@antoni1137: nie żle

Avatar artures

5 listopada 2013, 16:51

@antoni1137: nie popisuj się tym, że nie byłeś jeszcze w 1 klasie

Avatar libront123

27 marca 2013, 16:00

Spoko gierka... Polecam!

Avatar kasino4

27 marca 2013, 10:58

extra gierka

Avatar Wiktorex

4 marca 2013, 16:13

fajne

Avatar barti33

8 lutego 2013, 14:40

super 10000000000/10

Avatar lewat

28 stycznia 2013, 16:44

5/5

Avatar plato35

27 października 2012, 14:34

lubię grać 1 vs 1 vs 1 vs 1
do ulu :)

Avatar plato35

27 października 2012, 14:33

co do gry oczywiście że 5/5 :)

Avatar legolas112

12 lipca 2012, 16:49

Wraca legenda BI!!!!!! pytanko BI istnieje?

Avatar karmo123

21 marca 2012, 16:51

@gracz10 jak ruszam myszką to nic .

Avatar karmo123

16 marca 2012, 15:57

mam pytanko jak sie tu bije/strzela ??

Avatar gracz10

19 marca 2012, 14:57

@karmo123: NO MYSZKĄ :DDDD

Avatar nikea123

28 stycznia 2012, 14:36

całkiem całkiem ;)

Avatar KamperKamcio

21 stycznia 2012, 11:05

fajna nawet gra

Avatar plato35

30 grudnia 2011, 12:49

To znaczy peper jest fajniejszy od cb jakiś kaper550 co ma zdjęcie jakiegoś zasranego pedo-bera!

Avatar peper

13 stycznia 2012, 22:57

@plato35: Thx ! ty też jesteś spoko :D

Avatar plato35

19 stycznia 2012, 08:34

@peper: Dzięki peper ! :D

Avatar kaper550

3 grudnia 2011, 13:22

peper naucz si pisać ile ty masz lat? 10?

Avatar peper

8 grudnia 2011, 13:04

@kaper550: 14 ! a ty dziewczynko ?

Avatar plato35

30 grudnia 2011, 12:45

@kaper550: Nie kozacz peper fajniejszy od cb !

Avatar kubus9

7 grudnia 2011, 15:09

najlepsze jest ak47

Avatar peper

13 listopada 2011, 11:30

NOOO BAAA MÓ NICK W 2 TO Ninja

Avatar ufo10

29 października 2011, 10:52

2 o wieeeeeeeeeeeeeeeeleeeeeeeeeee lepsza

Avatar lewek8

17 października 2011, 14:41

║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║
╚═╩═╣╔╩═╩╝ale radze też zagrać w walki na arenach podobne

Avatar MoroToJa

29 sierpnia 2011, 09:43

Grajcie w dwojke, jest nowa mapa, piec osob miesci sie na serwie, sa pokazane twarze, lepiej sie strzela itp, grajcie w dwojke wiecej osob bedzie!

Avatar scania89

1 października 2011, 12:56

@MoroToJa: OCO KAMAN BO NIEROZUMIEM

Avatar tomasz521

30 września 2011, 15:31

ok będzie spoko gra

Avatar szefTB

27 sierpnia 2011, 18:11

2 jest najlepsza

Avatar bmw123

27 sierpnia 2011, 13:34

JA MAM NICK PLAYERNS

Avatar MistrzShadow

21 sierpnia 2011, 21:49

fajna ale 4 najlepsza

Avatar kamilsiwak7

27 lipca 2011, 07:53

FAJNE ALE 4 LEPSZA

Avatar dawidow

11 sierpnia 2011, 18:11

@kamilsiwak7: znowu ty głupi avatar

Avatar lewek8

11 sierpnia 2011, 10:00

stage6 ja gram mój nick sebiolo

Avatar stage6

4 sierpnia 2011, 14:45

Gra ktoś???

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Tworzymy i nazywamy postać. Zaczynamy grę, wybieramy broń i strzelamy do innych graczy.
Gra The Darkness Project nie działa, więc zapraszamy do najnowszej części The Darkness Project 4: Team Battle.

Sterowanie

WASD - Ruch
Myszka - Celowanie i strzał
R - Przeładowanie

Podobne gry

Hity z naszych gier