Symulator męża

Zagrań: 412682
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar Nati_sweet21

20 lutego, 17:55

unity mi nie działa xp

Avatar AlfaWilk3

13 sierpnia 2016, 20:56

Hej hej. Przepraszam, ALE GDZIE TU +18? SCENA 3 MONTHS AGO

Avatar Kuba823

15 sierpnia 2016, 20:48

@AlfaWilk3: To są tylko sześciany oraz pixele nie wiem w czym problem. ;)

Avatar juss600

25 czerwca 2017, 19:23

@Kuba823: fajny avatar

Avatar nikolas555

4 marca 2017, 18:26

@nikolas555: ja gram

Avatar nikolas555

4 marca 2017, 18:24

zresztą kto gra w Gun Mayhem 2?

Avatar nikolas555

4 marca 2017, 18:22

mi sie nie włącza

Avatar MicroOrb

Edytowano - 22 października 2016, 20:00

Wszyscy znają zakończenie z ZABICIEM ŻONY, a kto zna drugie zakończenie? ;P To w salonie gdzie była dziwna scena xD

Avatar mikolaj45

20 lutego 2017, 17:45

@MicroOrb: ja znam tylko nie powiem lol xd

Avatar mikolaj45

20 lutego 2017, 17:44

c
co
co?

Avatar NilsetTV

Edytowano - 16 stycznia 2017, 19:32

UWAGA ONA GO ZDRADZA JEST 1 ZAKĄCZENIE ZABIJE JĄ ZA SEX Z DEBILEM xd

Avatar LeoMessi123

31 października 2016, 18:03

Zabić MicroOrb! a odpowiedz mi micro ok?

Avatar Szurek0

16 marca 2015, 18:45

Ta żona to dopiero jest..... facet tak powinien siedzieć a nie ona kt osie zgadza ?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (16)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (16)
Avatar Natalaaaiiaa

18 czerwca 2016, 16:40

@Szurek0: Tak bo dziewczyny powinny gotować sprzątać itp a chłopak leżeć do góry jajami tak o to wam chodziło?!

Avatar magikm1243

26 września 2016, 20:01

@Szurek0: masz
prawde

Avatar slendytubisiepl

17 września 2016, 07:14

wiecie że są też symulator wózka widłowego 3,dogfight.symulator,symulator ryby,symulator gorączki złota.

Avatar s12345

2 września 2016, 17:31

Uciekłem z pokoju jak zobaczyłem co jest w sypialni

Avatar jasiorekxd123

Edytowano - 22 stycznia 2015, 20:29

Symulator kota, symulator alkoholika, symulator woźnej, symulator żony, symulator męża, symulator palacza. Co jeszcze wymyślą ????

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (34)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (34)
Avatar NilsetTV

18 sierpnia 2016, 13:50

@jasiorekxd123: symulator kosmosu,symulator policji,symulator pogotowia,symulator warsztatu,symlator papierosa,symulator marichuany

Avatar miszczgaming

28 sierpnia 2016, 09:49

@nex2007: Już było xD

Avatar fikapilka123

13 lipca 2016, 09:40

symulator kelnera nawet jest

Avatar Kuba823

15 sierpnia 2016, 20:49

@fikapilka123: Dziś to znajdziemy symulator wszystkiego co jest dobre gdyż można miło spędzić czas. :)

Avatar NickoMania

4 sierpnia 2016, 12:16

Fajna gra. Kto się zgadza łapka w górę Najfajniejsze to jest w sypialni. XD Kto był to wie o co chodzi.

Avatar zartek

3 lipca 2016, 18:18

ja sie zgadzam i idz do sypialni i wklikni space przy drzwieh to sobaczyrz rze ta suka zdradza cie zy iakim si fagasem!!!!

Avatar mistermaster1234

12 maja 2016, 15:56

Czemu mi sie nie chce załadować?

Avatar krzysztofek1

5 maja 2016, 13:55

elo

Avatar PadmePL

7 marca 2016, 13:44

byłam z mamą w pokoju i grałam w to,klikam na sypialni a tam...... 0.0 xDD

Avatar Love_Anime_Manga

30 marca 2016, 19:39

@PadmePL: Ale wpadka, ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Avatar Sid111

23 marca 2016, 15:07

fajne!!!

Avatar XXxxkubax

3 marca 2016, 12:10

nie chciał bym mieć takiej żony (-_-)

Avatar dawid200609

Edytowano - 20 marca 2016, 10:44

@XXxxkubax: No, żebyś wiedział.

Avatar grabek2006

12 marca 2016, 14:10

:D

Avatar Mmarcin2008daras2006

12 marca 2016, 11:43

to nie rezi

Avatar reZi12345

22 marca 2015, 19:30

ja'

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (6)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (6)
Avatar Kiciamiconia15

12 marca 2016, 09:32

@MATEUSZ1241: To nie Rezi tylko ktoś kto się pod niego podszywa -__-

Avatar klaudiapx

29 marca 2016, 22:04

@reZi12345: To zwykły Fake :P

Avatar XXxxkubax

3 marca 2016, 12:00

kto uważa że ta gra jest fajna

Avatar XXxxkubax

2 marca 2016, 16:19

ja bym siebie prędzej zabił niż bym do niej doszedł

Avatar mineleon

2 marca 2016, 09:20

odjechalem od niej samochodem
:DDDD ale muza leciala

Avatar jjSzymon

19 lutego 2016, 18:50

ja zrobiłem wszystkie zakończenia

Avatar trollerka

28 lutego 2016, 12:54

@jjSzymon: a ile ich jest?

Avatar ReziPlayGames1

15 marca 2015, 09:07

kto nacisnął na łóżko? xD
Odpisywać! xD

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (19)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (19)
Avatar Gosia108

23 lutego 2016, 15:58

@ReziPlayGames1: Zboczuszki z was

Avatar xXPinkXx

26 lutego 2016, 13:46

Avatar kacperpiatek07

19 lutego 2016, 19:40

uciekłem z domu bo moja żona mnie zdradzała z innym koleszką

Avatar DarthMaul202

12 lutego 2016, 13:26

głupie bo mam ekran biały i mi sie nie włącza

Avatar KACPER1404

6 lutego 2016, 19:48

głupie buł obrazu u mnie jest !

Avatar diana121483

24 stycznia 2016, 15:45

jak wziaśc pistolet????

Avatar kacperkka123

5 lutego 2016, 20:55

@diana121483: spacją

Avatar trollfac

3 lutego 2016, 13:28

sory google chrome can't run this app :(

Avatar MASKR

28 stycznia 2016, 11:45

zabiłem ją! a pistolet sie bierze spacją ;)

Avatar diana121483

24 stycznia 2016, 15:58

zastrzelilam jom

Avatar Ola1669

15 stycznia 2016, 17:18

piesio16 ja miałam wiecej niż ty

Avatar Ola1669

15 stycznia 2016, 17:17

piesio12 ja miałam

Avatar diaksy

10 stycznia 2016, 19:26

kto to reziplajgames

Avatar xxICECOLDxx

22 stycznia 2016, 15:16

@diaksy: taki Youtuber teraz znany pod pseudonimem Rezigiusz :)

Avatar diaksy

25 stycznia 2016, 12:01

@xxICECOLDxx: wiem re to yt tylko niektórzy oszukują

Avatar emiloski2

2 stycznia 2016, 13:15

zrobić to? bo mi robiła sex -_-

Avatar seba2188

1 marca 2016, 16:19

@emiloski2: nie tobie ty masz ine włosy ona uprawiała seks z kim inym serio!

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Po humorystycznym "Symulatorze żony" pora na... symulator męża! Zachowuj się jak stereotypowy pantoflarz - po powrocie z pracy ugotuj żonie obiad, zapłać rachunki i skoś trawnik. A może pora na bunt?

Sterowanie

WASD - Poruszanie się
Spacja - Interakcja
Z - Zmiana widoku

Angielska wersja:

Zagraj też po angielsku w tę grę na JejaGames.com.

Oryginalny tytuł:

A Good Husband

Podobne gry

Hity z naszych gier