Zostań mistrzem rzutów wolnych 2

Zostań mistrzem rzutów wolnych 2

Druga część bardzo popularnej gry, w której wybierasz zawodnika z jednego kraju i bierzesz udział w serii rzutów wolnych. Dodatkowo musisz zatroszczyć się o obronę swojej bramki, by uzyskać jak najlepszy wynik.

Przejdź do gry
Zagrań: 88322
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar arekpolak

12 kwietnia 2016, 16:40

dake tej grze epick

Avatar StraszyZiom11

9 września 2012, 12:55

Najlepsza Liga lepsza

Avatar NeymarJR

1 listopada 2012, 08:13

@StraszyZiom11: haha ta gra ma 1/1

Avatar krychaRDM1910

15 lipca 2014, 23:49

@NeymarJR: popieram

Avatar neudom123

Edytowano - 2 kwietnia 2015, 19:15

@NeymarJR: 1/1 czyli 5/5 no bo dajesz max pkt

Avatar tomuh232

6 grudnia 2012, 18:32

chce 3 :D

Avatar hanter013

30 września 2013, 20:42

@tomuh232: ja też

Avatar pryku122

21 sierpnia 2013, 21:25

Gra banalna, wystarczy w meczu strzelić jedną bramke i już się wygrało mecz, bo w tej grze nie da się stracić gola i za to gra 1/5, nudna jest po prostu.0 emocji,bo wiadomo, że się wygra i tak bez najmniejszego problemu

Avatar Hugo22

5 lutego 2014, 15:44

@pryku122: Nudna to w nią nie graj, nie trać czasu na takie pierdoły skoro ci się niepodoba.

Avatar didizienki

24 lutego 2015, 16:37

@Hugo22: właśnie jak nudna to nie graj.

Avatar hanter013

25 czerwca 2013, 21:20

5/5

Avatar kicpi1

22 maja 2013, 18:39

do du..py

Avatar neudom123

2 kwietnia 2015, 19:22

@kicpi1: to nie graj

Avatar kicpi1

22 maja 2013, 18:35

fajna 4/5

Avatar Patryk933

10 maja 2013, 22:09

***ista gra 5/5 i do ulu , gram w nią codziennie hehe

Avatar HALO1

19 lutego 2013, 16:30

gra spoko ale z małymi wadami 4/5

Avatar rtswidzew

27 listopada 2012, 15:41

5/5

Avatar robi7

14 października 2012, 15:04

1/5

Avatar maciatto

9 października 2012, 12:23

Przegrałem W finale 0-1 z italiom ja byłe portugaliom ale inne do 0 fajne gra

Avatar maciatto

9 października 2012, 11:59

Nie jest taka fajna Najlepsza liga TA gra 9/10

Avatar BaRcElOnCzYk11Neymar

28 sierpnia 2012, 11:24

super final Hiszpania(ja) vs Portugalia 1-0 wyciaglem 2 okna i gol od slupka

Avatar Medieva

26 sierpnia 2012, 22:20

a gra 7/10 - troche niedorobiona

Avatar Medieva

26 sierpnia 2012, 22:17

dzieci za barcą pogódźcie się z prawdą

Avatar Medieva

26 sierpnia 2012, 22:17

tylko dzieci są za barcą-niestety taka prawda a dzieci lubią jak padają gole, starsi wolą fajne gole i dlatego są za Realem

Avatar hubertos

22 sierpnia 2012, 15:11

5/10

Avatar dawijojko

16 sierpnia 2012, 10:32

5 NAJLEPSZYCH piłkarzy świata
1.R. De lima (Ronaldo z Brazylii)
2.L. Messi
3. C.Ronaldo
4. Ronaldinho
5. M. Balotelli

Avatar marcelino100

18 sierpnia 2012, 01:57

@dawijojko: zgadzam sie

Avatar warring

12 sierpnia 2012, 15:09

ku*wa je*ana 1/16 wygrywałem i w dogrywce przegrałem

Avatar kowal04

9 sierpnia 2012, 09:30

cały czas Loading to mnie wkurza

Avatar kubens190

6 sierpnia 2012, 11:53

caly czas Loading

Avatar aguero1600

6 sierpnia 2012, 08:43

Loadind

Avatar polus52

5 sierpnia 2012, 13:52

Loading

Avatar krych7miku

4 sierpnia 2012, 19:31

lubie wolne

Avatar pryku122

4 sierpnia 2012, 18:13

Dobra gierka początek taki troche chu jowy ale jak juz jestes w półfinale/finale to sie gra ***iscie takie emocje jak sie strzela i obrania gola ze ja pier dole 5/5

Avatar Wasyl11

3 sierpnia 2012, 19:40

Loadning.....

Avatar Wasyl11

3 sierpnia 2012, 19:41

@Wasyl11: Sora, to znaczy "Loading".

Avatar jacek1s

2 sierpnia 2012, 22:23

ta gra powinna się nazywać trening siły woli ._. rozwalic ekran czy nie rozwalic oto jest pytanie..

Avatar miszcz

3 sierpnia 2012, 10:46

@jacek1s: A MOŻE PO PROSTU WEJDZIESZ Z INNEJ STRONY? ILE MAM PISAĆ, ŻE NA JEJA NIE DZIAŁA?

Avatar adamszu

3 sierpnia 2012, 11:52

@miszcz: To daj przynajmniej linka.

Avatar miszcz

3 sierpnia 2012, 12:50

@adamszu: Wpisz w google "Free Kick King 2". Na jeja nie da się dawać linków.

Avatar mati60000

2 sierpnia 2012, 21:08

cigle LOADING

Avatar dawijojko

3 sierpnia 2012, 12:43

@mati60000: pisałeś to na pancie

Avatar dam105

2 sierpnia 2012, 23:27

adamszu jaką wtyczkę?

Avatar adamszu

3 sierpnia 2012, 11:51

@dam105: Na przykład jak masz dosyć starą wersje Flash player.

Avatar peja1212

3 sierpnia 2012, 11:45

***c to

Avatar adamszu

2 sierpnia 2012, 22:35

Loading... 2 lata później: Jest wreszcie wchodzi ! Żeby grać w tą grę muszisz zaktualizować wtyczki. Nieee ! xD

Avatar jacek1s

2 sierpnia 2012, 22:21

L.O.A.D.I.N.K OMG

Avatar Maku232

2 sierpnia 2012, 18:48

czekać czy roz***ć ekran oto jest pytanie

Avatar miszcz

2 sierpnia 2012, 18:54

@Maku232: Tak ciężko wejść z innej strony?...

Avatar Maku232

2 sierpnia 2012, 21:26

@miszcz: Nom :D

Avatar mati60000

2 sierpnia 2012, 21:06

LOADING

Avatar maciekplus19

2 sierpnia 2012, 20:20

loading...

Avatar maciekplus19

2 sierpnia 2012, 20:19

czekam 20 minut ,aż się załaduje

Avatar Maku232

2 sierpnia 2012, 18:49

Cholera no ??!!!

Avatar miszcz

2 sierpnia 2012, 18:47

Tak ciężko wejść z innej strony?...

Avatar Maku232

2 sierpnia 2012, 18:47

Biały ekran i co aaa loading WTF ?

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Druga część bardzo popularnej gry, w której wybierasz zawodnika z jednego kraju i bierzesz udział w serii rzutów wolnych. Dodatkowo musisz zatroszczyć się o obronę swojej bramki, by uzyskać jak najlepszy wynik.

Sterowanie

Myszka

Podobne gry

W co grali inni