Dino run

Zagrań: 145860
Oceń:

Komentarze

Odśwież
Avatar XephosVxT

29 marca, 14:02

Szczerze to polecam tą grę na Steam, polecam czekać z przeceną jak ktoś nie chce wydawać 22zł (W sumie to się nie dziwie), albo kupić na G2A za pomocą karty za 3-4zł kod tej gry na Steam. Wasze postacie się zapisują na wersji Steamowej, oraz możecie wybrać dowolony kolor swojego dinozaura, oraz wzory i czapki. W tym samym są nawet challenge, oraz eventy jak Halloween, oraz Planeta D, oraz achievmenty (Wiadomość do achivmentów hunterów). Jest również multiplayer, tyle że martwy, chyba że chcecie grać ze znajomymi. Pozdrawiam

Avatar Aneta112234

5 grudnia 2017, 16:20

5\5 Fajna Gra :*

Avatar Ventox

Edytowano - 30 września 2015, 15:23

Fajna gierka polecam

Avatar jkochanowska

18 kwietnia 2015, 13:54

a wiećie że obok koło wbiekaćie do durzego wulkanu jest dom dino runa i dalej na gurze soł czarodzieje i się pojawisz na plarzy XD

Avatar
Konto usunięte

16 maja 2015, 13:10

@jkochanowska: a wiesz że możesz kupić słownik

Avatar piotros23

20 sierpnia 2015, 09:57

@jkochanowska: a wiesz że jest takie coś jak słownik fajny ciekawostka przeczytaj go sobie ok ?

Avatar Sassy

15 sierpnia 2015, 19:12

super i uwielbiam dinozaury xD

Avatar Sassy

15 sierpnia 2015, 19:07

jak wpisać kod?

Avatar Tytuus

9 kwietnia 2011, 15:16

Kocham tą grę : D . Szczególnie na multiplayer : D . Mam tam nick Tytuus i jestem cała czarna. mam 8lvl : D .

Avatar jkochanowska

7 kwietnia 2015, 11:09

@Tytuus: jesteś pszecudowna widziałam cie

Avatar jkochanowska

7 kwietnia 2015, 09:43

a aj znalazłam bronto największe jajko na świecie

Avatar jkochanowska

7 kwietnia 2015, 09:42

o i mam super czapki i kolor tęczy

Avatar jkochanowska

7 kwietnia 2015, 09:41

lol a ja aż do statku kosmitów i zdobyłam największe jajko

Avatar wercia25

29 marca 2015, 10:31

fajowska gra przeszłam do apokalipsy

Avatar Alvis7

19 marca 2015, 08:49

ZNALAZŁEM JAJO T-REXA!!!!!!!!!!

Avatar Alvis7

Edytowano - 24 lutego 2015, 19:37

jak zrobicie sobie SpeedRun na game mode to jest duuuuuuuzo zeczy do kupienia polecam nie zwlekaj tylko skorzystaj :D

Avatar PlLukiPL

18 marca 2012, 06:47

Gra na 5 + :D Superowa !!! tylko szkoda że dinozaura nie można wybrać , bo ja bym T-Rex wybrał :D i bym praktycznie walczył i zjadał dino inne , jak to T-Rex :P

Avatar marcinplonka

28 sierpnia 2012, 19:56

@PlLukiPL: T-rex jest za duży a z tym sie wiąże to ze jest nie za bardzo szybki :|

Avatar Alvis7

24 lutego 2015, 19:34

@PlLukiPL: PlLukiPL nie można wybrać T-rexa ale byłem na takiej stroncze można pterodaktyla i tego szybkiego nie pamietam jak sie nazywał i jeszcze było pare dinozaurów nie pamietam jakich i koniec

Avatar Alvis7

Edytowano - 24 lutego 2015, 19:24

ja wypadam poza mape i respi mnie na wulkanie XD

Avatar Kocurek4

4 lutego 2015, 22:10

ja nie będę sie chwalić ale przeszłam czałą gre ale nie wiem czemu dla mnie najtrudnieszy pył level 2

Avatar Kocurek4

4 lutego 2015, 22:11

@Kocurek4: pisze sie całą gre i pisze sie był a nie pył

Avatar Kocurek4

4 lutego 2015, 21:23

fajne nie powiem że nie

Avatar zakuro

13 stycznia 2015, 19:03

fajne

Avatar mateusz101

16 grudnia 2014, 14:08

uwielbiam te gre jestem fanem daje do ulubionyh;DDDDDDDDDD

Avatar mateusz101

7 grudnia 2014, 15:29

super gra

Avatar bokuba

22 kwietnia 2014, 19:11

kody do dino run to:
dinoracer,
leapinliz,
calcium,
explore,
astrosaur,
goofballs,
goodbyesun,

Avatar matio321

8 lutego 2014, 15:24

super

Avatar Balladurka

5 stycznia 2014, 12:00

jest już dino run 2 ale do kupienia

Avatar jamnik1234

7 stycznia 2014, 18:27

@Balladurka: a wiesz ile kosztuje

Avatar DariKani

3 stycznia 2014, 19:09

super

Avatar Balladurka

29 grudnia 2013, 14:38

ja na gry online mam taki kolor prawie nie do zdobycia bo kiedy byłam mała dużo w to grałam

Avatar kotekada4

Edytowano - 3 marca 2013, 13:33

kody do dino run to:
dinoracer,
leapinliz,
calcium,
explore,
astrosaur,
goofballs,
goodbyesun,
smokey

Avatar artur1172

23 marca 2013, 10:54

@kotekada4: A gdzie je wpisać?

Avatar kotekada4

23 marca 2013, 18:23

@artur1172: nie chce mi się odpowiadać.... za duzo pisania wes wpisz w neta

Avatar kotekada4

18 grudnia 2013, 11:50

@artur1172: dajesz w menu options + speedruns, później w lewym dolnym rogu '' cheats + moods '' i wpisujesz .

Avatar TROLLFACE

21 listopada 2013, 18:40

Największa satysfakcja jak się dojdzie na koniec :3

Avatar RobotWolfAttack

19 listopada 2013, 11:37

ile wilczyc!

Avatar Wilczyca1

5 sierpnia 2013, 09:02

Super super gra!

Avatar wilczyca873

19 lipca 2013, 14:15

co kliknąć aby wpisać koda

Avatar wilczyca873

9 czerwca 2013, 15:35

super gra ale trudna w 5 poziomie :D

Avatar Mnaify

18 maja 2013, 16:00

5/5 i do ulubinych

Avatar raker123

8 maja 2013, 16:23

fajna gra 5/5

Avatar dinofun

6 kwietnia 2013, 15:35

super gra 10/5

Avatar ciastko100

16 stycznia 2013, 11:29

LOL odpisałem sam sobie XD.
Mój błąd.

Avatar adi2002

16 stycznia 2013, 11:48

@ciastko100: masz fajnie bo ja niemam zadnego hata

Avatar ciastko100

16 stycznia 2013, 11:54

@adi2002: Ale te korony jak pisałem to możesz zdobyć normalnie.

Avatar adi2002

19 stycznia 2013, 13:44

@ciastko100: aaaaaa ::::::::::::::::::::::D

Avatar adi2002

22 grudnia 2012, 21:07

kody do dino run to:
dinoracer,
leapinliz,
calcium,
explore,
astrosaur,
goofballs,
goodbyesun,
smokey

kopiowac wyzej

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (18)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (18)
Avatar ciastko100

16 stycznia 2013, 11:27

@adi2002: Ten ;D

Avatar ciastko100

16 stycznia 2013, 11:28

@ciastko100: A ten screen pokazuje jak wygląda mój "start screen".

Avatar Fionna_Pora_na_Przygode

28 października 2012, 19:00

gdzie wpisujecie te kody?

Avatar szatanus

19 sierpnia 2012, 09:05

Bardziej polecam Mulityplayer ale to też fajne

Avatar Saritka133

17 marca 2012, 16:57

Fajna gierka Polecam :)

Avatar ProGracz

16 marca 2012, 18:29

fajna :) 5/5 i ul :D

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Opis

Podczas katastrofy wyginięcia dinozaurów jesteś jednym z nich. Od Twojej szybkości zależy los całego pokolenia.

Sterowanie

Poruszanie się

Podobne gry

Hity z naszych gier